Ji, pasak kūrėjų, pilnai išpildė viziją ir atskleidė prekės ženklo drabužių laisvę, moteriškumą ir patogumą.
„Neturiu silpnybės suknelėms, nesidomiu jų tendencijomis, nes senai žinau – jos ne mano kojoms. Tad kelnės mano spintoje valdė. Bet klaidžiojant „Facebook“ platybėse, pamenu, dar prieš daugiau nei metus, akį patraukė „Rudnė“. Tos suknelės, jaučiau – MAN: mano kojomz ir mano figūrai. Ir nuojauta neapgavo. Nieko neužsisakinėju internetu, tačiau šįkart pasiklioviau nuojauta ir gavusi suknelę supratau, kad pataikiau šimtu procentų. O labiausiai likau sužavėta kokybe, nes dažniausiai esu labai priekabi šiuo klausimu. Ačiū komandai, kuri taip pat neabejinga man. Tai – prekės ženklas, kuris dabar karaliauja mano spintoje. Nuo palaidinių iki palto. Ir turimus rūbus nešioju su didžiuliu pasitenkinimu bei malonumu. Esu labai dėkinga Lenai ir Nadiai už kvietimą fotografuotis žurnalui su „Rudnės“ kūriniais. Buvo tikrai smagu fotografuotis su rūbais, kurie „veža“, yra patogūs ir man artimi. O ir dirbti su komanda, kurią jau žinai, yra lengva ir gera“ – bendru projektu džiaugėsi R.Ciūnė.
Prekės ženklui yra dar vos pusantrų metų, tačiau yra jau daugelio pamėgtas. Vienas pirmųjų į lietuviškos mados rinką „atvedę“ raukinukus, dabar jis kuria ir kitokius modelius, o žymiąsias sukneles palieka kaip savo skiriamąjį ženklą.
Šį rudenį pristatytoje kolekcijoje dominuoja juoda spalva, minkštos ir švelnios medžiagos, laisvas kirpimas. Pirkėjoms pristatytos ne tik skirtingų medžiagų suknelės, tačiau ir kelnės, palaidinės bei paltai. Tai moteriškumo ir paslapties balansas, kurio ieško kiekviena moteris.