Bo Bardi buvo įsiliejusi į Tropicalia – avangardinį kultūrinį judėjimą, kurio įkvėpėja buvo egzotiškoji ikona Carmen Miranda. 1968 metų albumas „Tropicalia: ou Panis et Circensis“ (prie jo prisidėjo grupė įvairių menininkų, tarp kurių – Bardi draugai Caetano Veloso, Gilberto Gil ir Gal Costa) tapo išskirtiniu muzikiniu manifestu, papildžiusiu ir „Max Mara“ pristatymą lotyniškų ritmų variacijomis.
Kartais sakoma, jog dizaino esmė – tai iš chaoso ištraukti tvarką, bet Bo Bardi niekada nebijojo dizaino, kuris įleisdavo šiek tiek betvarkės. Jos kvazi-brutalistiniai betono ir stiklo pastatai niekada nebūtų užbaigti be objektą supančios laukinės egzotiškos gamtos. Gausi flora ir fauna, įkvėpusi Bo Bardi darbus, tapo viena pagrindinių „Max Mara“ kolekcijos temų – ją atspindėjo laukiniai raštai, adyti audiniai, preciziška geometrija, primenanti architektūros objektus. Sluoksniai suplėšytų propagandinių plakatų taip pat atspindi Bo Bardi maištingą dizainą bei sąlytį su kultūra ir politika.
Bo Bardi sukūrė tai, ką galima vadinti dizaino klasika. „Bola de Latao“ kėdės, kurias ji sukūrė savo namams „Casa de Vidro“, šiandien atrodo taip pat moderniai, kaip ir 1951-aisiais – puikios spalvos tamsi oda, stilingas dygsniavimas... Visa tai atsispindi ir naujoje „Max Mara“ rankinėje BoBag, kurią įkvėpė Bo Bardi.
Kaip ir „Max Mara“ dizaino komanda, Bo Bardi mėgo tradicinius odinius dirbinius, bet tuo pačiu metu ji gerbė ir moderniąsias technologijas. Šį sezoną mados namai savo kolekcijoje naudojo modernų ir patvarų džersį, nailoną ir kitus sportinius audinius, kurie puikiai tiko kūną apgaubiančioms suknelėms, glaustinukėms bei kombinezonams, kurių konstrukcija sukurta naudojant karštį. Struktūruotas tinklinis audinys modernumo suteikė ženklo klasikai – 101801 paltui. Nauji Lina akiniai nuo saulės savo mediniais akcentais taip pat atspindi Bo Bardi stilistiką.
„Max Mara“ pavasario-vasaros 2017 kolekcija skirta moderniai moteriai su didelėmis idėjomis. Kolekcijos esmė – iškilus modernumas, seksuali ir intelektuali mada, kuri tokia pati nepavaldi laikui, kaip ir Bo Bardi dizainas.