Kampanijos veidai – septynios pasaulinio pripažinimo sulaukę mados, muzikos ir meno sričių asmenybės bei aktyvistai, o pirmuosius kolekcijos derinius atskleidžia šios kampanijos ambasadoriai Chance, Iman bei Suboi.
Kurdamas šią kampaniją, J.P. Goude naudojo savo žymų rankų darbo metodą, kai nuotraukos sukarpomos bei sudedamos iš naujo, taip atskleisdamas kolekcijos spalvingą charakteristiką.
Kartu su pirmosiomis kampanijos nuotraukomis pristatomi ir trys švedų režisieriaus Max Vitali kurti filmai, kuriuose – interviu su Chance, Iman bei Suboi.
Pilna „KENZO x H&M“ kampanija debiutuos spalio 17 dieną, o joje pasirodys ir kiti kolekcijos ambasadoriai: Rosario Dawson, Ryuichi Sakamoto, Chloë Sevigny bei Xiuhtezcatl Martinez.
„KENZO x H&M“ kolekcijos gaminius 250 atrinktų parduotuvių pasaulyje (tarp jų – ir PC „GO9“, Vilniuje) bei internetu įsigyti bus galima nuo lapkričio 3 d.