Kodėl vestuvinės? Per Paryžiaus aukštosios mados savaitę būtent šiai svarbiausiai gyvenimo šventei skirtos suknelės būna įspūdingiausios, laukiamiausios ir, žinoma, brangiausios. Jų grožis ne vienai pelenei vien žvelgiant į sukneles padeda pasijusti princese. Mat įpirkti gali vos viena kita princesė. Arba ypatingo turtuolio žmona, rašo „Lietuvos ryto“ žurnalas „Stilius“.
Šįkart jau įprastą tiulio, šilko, šifono, brokato ir prabangių, akmenimis siuvinėtų gėlių jūrą bei baltą spalvą pagyvino itin švelnūs rožiniai atspalviai. Ne tik vestuvines sukneles, bet ir kiek mažiau prabangius modelius puošė įvairių dydžių ir formų kaspinai, raišteliai.
Kita vertus, aukštosios mados savaitė sunkiai įsivaizduojama be ryškiai atskleisto moteriškumo ir elegancijos, pagardintos žiupsneliu seksualumo ir dramos. Šias sąlygas išpildė, ko gero, visi mados namai, išskyrus ekscentriškuosius „Maison Margiela“ (jiems dabar vadovauja išsišokėlis Johnas Galliano) ar dizainerį Jeaną Paulą Gaultier.
Jų kūryboje dangiško ir romantiško grožio gerokai mažiau nei šiųmetėje šaltajam sezonui skirtoje „Versace“, „Schiaparelli“ ar „Elie Saab“ kūryboje.
Pavyzdžiui, „Valentino“ ir „Giambattista Valli“ šįkart pasiūlė perkrautus detalių, prabangius, moters kūno grožį ryškinančius modelius, o „Dior“, laikydamiesi panašios stilistinės linijos, sumanė įlieti šiek tiek anarchijos – prie aukštosios mados kūrinių priderino elementariausius patogius sandalus.
„Chanel“ kūrybos vadovui Karlui Lagerfeldui ateinančio sezono aukštosios mados viziją padėjo įgyvendinti barokinio stiliaus modeliai ir detalės, pritaikytos šiuolaikinės, emancipuotos ir seksualios moters įvaizdžiui. Klostuotų ir glamžytų audinių detalės, plunksnos ar karoliukais nusėti vos panešami švarkai, anot mados namų atstovų, puiki pora trumpoms madingoms kelnėms ar mini sijonams.