Tarp 2017 metų pavasariui ir vasarai skirtų kolekcijų galima įžvelgti daug kontrastų.
Vyriškoms kolekcijoms skiriami komplimentai „vyriškumas“, „vyriški siluetai“ ar „vyriški akcentai“, „vyriškumo ženklai“ atrodo keistai – juk kaip galėtų būti priešingai. Tačiau šiandienės vyrų mados kontekste būtent šiais bruožais pasižyminčios kolekcijos atrodo lyg koks stipriosios lyties išsigelbėjimas.
Klasikinio kirpimo, tarpukario stilistikos plačios kelnės su kantu, militaristiniai ir aviatoriaus stiliaus švarkai, polo marškinėliai, kareiviškus antsiuvus primenančiais logotipais siuvinėti lietpalčiai, darbininko tipo kombinezonai, skustagalvio gatvės panko įvaizdis – viso to tikrai jau spėjo pasiilgti akys ir širdis.
Tarpukario, Antrojo pasaulinio karo drabužių stilistikos sugrįžimas ant didžiojo podiumo jau pastebėtas moterų madoje, tačiau Paryžiaus mados savaitė – papildomas patvirtinimas, kad grįžta senosios, klasikinės mados tradicijos ir pabrėžti lyčių skirtumai.
Tačiau galimos naujos globalios mados eros prognozių kontekste ant Paryžiaus podiumų dar šmėžavo vieno kito mados kūrėjo kitam šiltajam sezonui siūlomas aptemptos kelnės, aukso blizgesys ar trumpi įliemenuoti švarkai.
Lieka apsispręsti, vaidinti tikrą vyrą ar dar legaliai pasidžiaugti išpaikinto dendžio įvaizdžiu.