Jau praėjusį sezoną garsiai iškritikuotos kojinės sandaluose niekur nedingo ir nuo ateinančio šiltojo sezono podiumo. Kaip ir pernelyg moteriški deriniai, kūno linijas išryškinantys siluetai ar vaikiški audiniai. Mados pasaulis suvaikėjo? Galbūt, nes atgaivos akims sunkiai įmanoma įžvelgti, rašo „Lietuvos ryto“ žurnalas „Stilius“.
„Dolce & Gabbana“ vėl paskendo margumynuose ir blizgučiuose – kolekcijos modeliai, rodos, labiau tinka vakarėlius mėgstančiam jaunuoliui nei solidžiam vyrui: nuo taškelių ir augalijos motyvų ant audinių tiesiog mirga akyse.
Mados namų „Giorgio Armani“ ir „Emporio Armani“ linijos liko ištikimos laisvoms plataus kirpimo kelnėms, tačiau vyrus įspraudė į siaurus švarkus ir švelnius megztukų modelius. Kita vertus, pastaraisiais sezonais pasiūlyta modernaus miesto vyro stilistika su klasikiniais mados namų elementais išliko tokia pat.
Ko gero, dar labiau atgaivos trokštančius nuvylė „Gucci“ kolekcija. Itin daug pastelinių atspalvių, tos pačios retro detalės ir akivaizdžiai peršamas moteriškumas – tarsi praėjusios dienos mada. Kitaip tariant, moteriški ir infantilūs kostiumai, patrumpintos kelnės ir baltos kojinės – tikrai ne kiekvienam vyrui.
Užtat šįkart seksualumu ar prabanga alsuojančiu įvaizdžiu lazdos neperlenkė mados namai „Prada“ ir „Versace“. Priešingai, lengvučiai sportinio stiliaus modeliai, įkvėpti lietaus drabužių, – taiklus pasiūlymas kitam šiltajam sezonui. Kaip ir lengvi, užtat platūs šortai ar nerūpestingai suglamžytų audinių švarkai – šioks toks vyriškumo ir gaivios netvarkos gūsis. Pastarųjų mados namų modeliai – tikrai puiki atsvara per daug nusaldintam šiuolaikinio vyro įvaizdžiui.
Parengė Rugilė EREMINAITĖ