Paryžiaus mados: „Valentino“ prognozuoja pokario stilių

2016 m. birželio 28 d. 12:11
Kalbant apie vyrams skirtas kolekcijas, žodžių junginys „vyriškumo ženklai“ atrodo kiek keistas apibūdinimas – juk kaip galėtų būti priešingai. Tačiau šiandieninės vyrų mados kontekste, tai atrodo tarsi koks išsigelbėjimas.
Daugiau nuotraukų (14)
Kai vieni mados kūrėjai iš vyro kuria trapų dailiosios lyties atstovą, kiti – bando bristi iš savotiško vyriškumo dugno ir sukurti vyrišką įvaizdį iš naujo. To ėmėsi „Valentino“ mados namai, pristatydami 2017 metų pavasario ir vasaros kolekciją.
Klasikinio kirpimo, tarpukario stilistikos plačios kelnės su kantu, militaristiniai ir aviatoriaus stiliaus švarkai, polo marškinėliai, kareiviškus antsiuvus primenančiais logotipais siuvinėti lietpalčiai – viso to tikrai jau spėjo pasiilgti stileivų akys ir širdys.
Tiesa, tarpukario, II-ojo Pasaulinio karo drabužių stilistikos sugrįžimas ant didžiojo podiumo pastebėtas jau moterų mados tendencijose, tačiau papildomas patvirtinimas, kad grįžta senosios, klasikinės mados tradicijos ir lyčių skirtumai, prognozuoja naują globalią tendenciją o gal visą naują mados erą?
Bet panašu, kad „Valentino“ – vieni tų mados namų, kurie translytę madą nuo podiumo mielai nustumtų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.