Šešių suknelių kolekciją Eglė kūrė galvodama apie merginas bei moteris, kurioms vasara – nesibaigiantis vestuvių, krikštynų ir išleistuvių maratonas. „Puikiai žinau, ką tai reiškia, nes ir aš kvietimų į įvairias šventes šiltuoju laikotarpiu sulaukiu daugiau nei bet kuriuo kitu metu.
Šias sukneles siekiau padaryti tokiomis, kad jos būtų lengvai pritaikomos tiek neformaliems renginiams, tačiau šventiškiems renginiams, tiek iš tiesų puošnioms progoms. Suknelės – tai bazė, kurią kas kartą galima atnaujinti priderinus vis kitus aksesuarus“, – sakė dizainerė.
Naujosios suknelės atpažįstamos dėl Eglės sugalvotų „defektų“, kurios yra „D.EFECT“ ženklo išskirtinumas. Vieni modeliai – asimetrinių ilgių, kiti – stebina aiškiai matomu (bet įprastai slepiamu) suknelės pamušalu ar pasijoniu. Ryškioji oranžinė suknelė žavi tuo, kad iš nugaros ji atrodo visiškai kitaip nei iš priekio.
„Kaskart atšalus orams, klientės žino, jog „D.EFECT“ jos gali rasti patį geriausią paltą. Sukurti ikonišką ženklo produktą – didžiulis įvertinimas man, kaip dizainerei. Tikiuosi, kad šiltuoju sezonu „D.EFECT“ moterų galvose įsitvirtins kaip ta vieta, kurioje visada galima atrasti kokybiškas, tendencijoms nepaklūstančias sukneles.
Negana to, tokias universalias, kad moterys su džiaugsmu jas vilksis vėl ir vėl“, – su jauduliu naująjį debiutą pristatinėjo kūrėja, kurios kurtomis suknelėmis jau ne kartą puošėsi tiek vietinės, tiek pasaulio garsenybės.