Taip sakyti – įžūlu? Galbūt. Juk Lietuvoje įprasta dizainerius tiktai girti. Maža kas, gal įsižeidę neduos interviu? Bet kaip „Stiliaus“ žurnalistė jaučiu pareigą išsakyti ne tik pagyrimus, bet ir konstruktyvią kritiką. Juk tai – geriausias būdas eiti tobulumo link.
Tačiau apie viską – nuo pradžių. A.Kuzmickaitės kolekcijos pristatymo laukiau dėl kelių priežasčių. Visų pirma, jos stilistika man visada patiko. Paprasta, elegantiška, originalu ir praktiška. Ko daugiau moteris gali norėti?
Antra priežastis – dalį naujausios kolekcijos Agnė visai neseniai pristatė Paryžiuje vykusioje parodoje „Capsule“, kuri yra Paryžiaus madų savaitės dalis. Šis faktas intrigavo tikriausiai kiekvieną lietuviškos mados mylėtoją. Na, bent jau mane tai tikrai.
Paskutinis faktorius, lėmęs mano entuziazmą A.Kuzmickaitės atžvilgiu, buvo kolekcijai naudoti audiniai. Artėjant madų šou viešojoje erdvėje buvo skalambijama, jog Agnė prikėlė liną naujam gyvenimui. Savo akimis mačiusi, kokius stebuklus iš lino išdarinėja dizaineris Giedrius Šarkauskas, Agnei kėliau itin aukštus reikalavimus.
Vis dėlto iš kolekcijos pristatymo išėjau nusivylusi – išvydau mažai iki šiol nematytų ir gražiai atrodančių modelių. Dėl kitų kilo déjà vu jausmas – beveik tokius pat drabužius buvo galima pamatyti per ankstesnius A.Kuzmickaitės madų šou. Atrodė, kad dizainerė truputį išsisėmė.
O ir linas nebuvo prikeltas antram gyvenimui. Modernią moterį Agnė panoro aprengti ne tankiai austu, elegantiškai atrodančiu lino audiniu, o itin reto audimo, grubiu ir nuskurusiais kraštais. Todėl dalis suknelių, nepabijokime šio žodžio, atrodė tarytum bulvių maišai. Tuo tarpu A.Kuzmickaitės vyras dainininkas Saulius Prūsaitis su lininiu kostiumu prarado savo charizmą ir tapo panašus į kumetį.
Žinoma, negalima sakyti, kad visi modeliai buvo prasti. Tuos pačius grubaus lino modelius išgelbėjo ryškios aplikacijos, atkartojančios moters figūrą. Šios suknelės tokios žavios, kad norėtųsi bent vieną jų turėti savo spintoje. Neabejoju, kad daug stilingų moterų jas ir turės.
Bet net ir puikius modelius sugadino profesionalumo ir sąmoningumo stokojusios manekenės. Kadangi linas lengvai glamžosi, buvo aiškiai matyti, kurios manekenės užkulisiuose buvo prisėdusios arba stovėjo sunėrusios rankas. Tačiau profesionalių manekenių trūkumas Lietuvoje jau visai kita problema ir šiuo klausimu geriau neišsiplėskime.
Nepaisant visko, norėtųsi Agnę pagirti už entuziazmą rengti kolekcijų pristatymus didžiulėms auditorijoms ir gebėjimą įtraukti į savo šou tokius prekės ženklus kaip „Melissa“. Didžiulių ovacijų nusipelnė ir už kadro dirbę žmonės: prodiuserė Milda Savickienė, modelių agentūros vadovė Renata Mikailionytė, apšvietimo meistras Eugenijus Sabaliauskas, režisierius Simas Lindesis ir šukuosenas manekenėms kūręs plaukų stilistas Kęstas Rimdžius.