Dar prieš pristatymą pati dizainerė pripažino: ši kolekcija gerokai kitokia nei prieš tai buvusios, joje sunku atpažinti pačios D.Vapsvės braižą. Tačiau, gal tai ir yra esminis lūžis jos dar pakankamai trumpame kūrybiniame kelyje?
Nors kolekcijos pavadinimas „Domino“ ir diktuoja tarsi savaime suprantama koloritą bei klasikinę stilistiką, klasika šįkart buvo atskleista visiškai netikėtomis formomis. D.Vapsvės šio pavasario ir vasaros moteris – subrendusi, elegantiška, tačiau išlaikiusi jaunatvišką požiūrį į gyvenimą, kiek valiūkiška. Stiprus kolekcijos prieskonis – ciklameno spalva, atsiradusi kone kas antrame kolekcijos pristatymo derinyje.
Pati dizainerė neslėpė, kad kolekciją įkvėpė sentimentai vaikystei: jaukių vakarų su mama prisiminimai, kada dar mergaite su savo brangiausiu žmogumi žaisdavo domino. Tad ir kolekcijos modeliai – tarsi brandos ir vaikiškų išdaigų derinys viename.
Kolekcijoje dominavo įmantriausių kirpimų marškinių modeliai, klasikinės moteriškos eilutės interpretacijos, midi ilgio sijonai, liemenės.
Tarsi „žaidimui“ dizainerė vienur kitur įterpė ir tiulo elementų, pasiūlytam šiltojo sezono įvaizdžiui ant podiumo suteikusio dar daugiau mergaitiškumo. Tačiau ir be šio, nieko ypatingo nesakančio elemento, kolekcija jau verta dėmesio.
Ant podiumo pasirodė šios kolekcijos reklaminiu veidu tapusi modelis, modelių agentūros bendraturtė Meda Jonaitytė ir modelis, tinklaraštininkė Simona Burbaitė.