Šiuo metu Rio de Žaneire vyksiančiai olimpiadai besiruošianti dailios išvaizdos sportininkė antrą kartą tapo drabužių prekės ženklo „AiMi“ 2016 metų pavasario/vasaros kolekcijos veidu.
„Kvietimų ir pasiūlymų dalyvauti įvairiose fotosesijose sulaukiu nemažai, tačiau tenka rinktis, nes visur tikrai nespėčiau. Šio prekės ženklo veidu sutikau būti dėl to, kad drabužiai yra labai artimi mano stiliui, todėl tokiam ženklui tikrai malonu atstovauti. Juolab, kad sulaukiau daug komplimentų iš pačios Aidos, tad bendradarbiavimas tapo tik dar malonesnis“, – pasakojo „AiMi“ reklamos veidu tapusi A.Palšytė.
Tai – antras kartas, kai Airinė tapo kūrėjos Aidos Einorės drabužių linijos modeliu.
Olimpietė negaili pagyrų naujajai prekės ženklo „AiMi“ drabužių kolekcijai:
„Tai – stilingi, lengvai prižiūrimi ir prie daug ko priderinami drabužiai. Savo spintoje turiu ne vieną „AiMi“ drabužį. Juos renkuosi ne tik leisdama laisvalaikį, bet ir dalyvaudama įvairiuose susitikimuose ar prabangiose šventėse.“
Prekės ženklui „AiMi“ kurianti A.Einorė pasakojo, kad A.Palšytę naujos kolekcijos veidu pasirinko neatsitiktinai. Ji viena gražiausių sportininkių Lietuvoje, savo išvaizda bei vidumi puikiai atspindinti prekės ženklo įvaizdį.
„Visų pirma, aš buvau orientuota į tai, kad kolekcijos veidas mokėtų pozuoti prieš fotoobjektyvą – Airinei tai puikiai sekasi. Ji tokia, kaip ir „AiMi“ – savo tikslo link juda po truputį, mažais, bet labai užtikrintais žingsniais“, – bendradarbiavimu su sportininke džiaugėsi A.Einorė.
„AiMi“ kūrėja teigė, kad ši kolekcija skirta nuolat bėgančiai miesto moteriai, kuri ieško universalių aprangos sprendimų.
„Kolekcijoje naudoju dirbtinę odą ir kitas įdomių struktūrų medžiagas. Gana intensyviai dominuoja vyšninė spalva. Nors ši spalva labiau asocijuojasi su rudeniu, tačiau šiuo metu ji mane užbūrusi. „AiMi“ rūbais gali apsirengti ne tik klasikinį stilių mėgstanti moteris, bet ir itin mada besidominti stileiva. Kuriu tai, kuo gyvenu“, – pasakojo Aida.
Ne tik kolekcijas kurianti, bet ir individualius užsakymus priimanti dizainerė tiki savo sėkme: „Aš užaugau tarp audinių, siuvėjų ir siuvimo. Turiu tikslą ir jo siekiu. Jaučiuosi savo vietoje, nes darau tai, ką sugebu, ir tai, kas man patinka.“
„AiMi“ kūrėja džiaugėsi fotosesijoje dalyvavusia komanda – profesionalia stiliste Gabija Varnaite bei fotografe Egle Juozaityte.
Bendrą profesionalios komandos rezultatą, kuris buvo įamžintas Vilniuje įsikūrusiame restorane „Grey“, išvysite kolekcijos fotosesijos nuotraukose.