Naujausia „D.Efect“ kolekcija pavadinta „Ne kaip kiti“

2016 m. vasario 9 d. 18:37
Grožio mažuose netobulumuose paieškos jau senai tapo „D.Efect“ prekių ženklo kūrybos ašimi. Šį sezoną įkvėpė modernus skaitmeninis pasaulis ir tai, kaip jame atsispindi netobuli mūsų fiziniai bruožai ar asmenybės. Naujoji prekių ženklo kolekcija ir vėl turi daugybę defektų. Visi jų – sukurti tikslingai.
Daugiau nuotraukų (50)
Kurdama naują „D.Efect“ kolekciją E.Žiemytė bendradarbiavo su Berlyne gyvenančia Taivano menininke Jennis Li Cheng Tien. Šios kūrėjos darbai atpažįstami dėl savo išskirtinės temos – Cheng Tien naudoja internete rastus atsitiktinius žmonių portretus, skaitmeninėnimis programomis jais manipuliuoja tol, kol šie tampa visiškai neatpažįstami.
„Mane labai įkvėpė jos darbų serija „Linkiu geros dienos“ („Have a Nice Day“). Kūryboje daug mąstau apie tai, kad daugelis šiandien jau gali vadintis manipuliavimo genijais, be pabaigos tobulindami savo išorinį paveikslą. Gražu, tačiau kur ribos? Interneto amžiuje lengva pamesti savo individualumą ir greitai tapti tokiu pačiu kaip visi, atitinkančiu kažkieno sugalvotus „tradicinius“ standartus. Dėl to mane ir sužavėjo Jennis darbai. Jie labai gražūs vizualiai. Tačiau be grožio jie dar ir kalba, parodydami kaip besaikės manipuliacijos gali žmogų paversti beveidžiu“, – sakė „D.Efect“ ženklo kūrėja.
„Nekantriai laukiau, kol pagaliau galėsiu išvysti mūsų bendro darbo rezultatus. Mada buvo vienas iš pagrindinių mano įkvėpimo šaltinių kuriant šią darbų seriją. Tiek mano darbai, tiek E. Žiemytės kūryba kvescionuoja žmogaus identitetą ir tai, kaip keičiasi jo supratimas šiuolaikiniame amžiuje. Nieko nekritikuojame, nes visi ieškome tobulumo – tiek žmonės socialiniuose tinkluose, tiek aš, tiek Eglė. Vietoje to, į besaikes tobulumo paieškas žiūrime su žiupsneliu ironijos“, – apie kolaboraciją kalbėjo Cheng Tien. Šio bendradarbiavimo rezultatu tapo modeliai, kurie yra marginti ryškiais, spalvingais raštais.
Kolekcijos ašis – laisvi, lengvai nešiojami, bet moteriški siluetai su intriguojančiomis detalėmis. Stipriai išdidinti raukiniai, dizainerės sugalvoti įplyšimai, tarsi ne vietoje atsidūrusios sagos ir asitmeriniai ilgiai atskleidžia ne tik prekės ženklo, bet ir juos dėvinčios asmenybės DNR.
Raktiniai žodžiai: Defekto efektas, netobulumo grožis, individualumas ir manipuliacijos, intriguojančios detalės, asimetrija.
Audiniai: Medvilnė, šilkas, viskozė.
Spalvos: Juoda, balta, alyvinė, violetinė, ryškiai rožinė, švelni persikinė.
MadaStiliusD.Efect
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.