Trijų patiekalų vakarienę patiekė mados namai „Schiaparelli“, kurių sijonus ir suknias tarsi stalus nugulė lėkštės ir puodai, vaisiai ir daržovės. Provanso stiliaus vakarienės motyvai puošė net vakarines sukneles iš šilko. Pagrindinis patiekalas – siurrealizmo tėvo Salvadoro Dali omaras, jau tapęs išskirtiniu „Schiaparelli“ ženklu.
„Alexandre Vauthier“ ir „Jean Paul Gaultier“ kolekcijos skirtos vakarėlių deivei. Šių mados namų kūrinius galima apibūdinti skambiu italų posakiu dolce vita, reiškiančiu „saldus gyvenimas“. Kelnės iš šilko, mini sijonėliai, dideli žemę šluojančių suknių skeltukai ir asimetriškas kirpimas suteikė moteriai laisvę judėti nevaržomai, bet atrodyti itin seksualiai.
Vis dėlto ryškiausias Paryžiaus aukštosios mados savaitės bruožas – kelionės. Dizaineriai kvietė keliauti erdve ir laiku. Mados namų „Elie Saab“ kolekciją įkvėpė XX a. pradžios Indija, tad jų podiumas virto tikromis džiunglėmis, pro kurias brovėsi Rytų princesės.
Jos vilkėjo nėriniais ir kristalais puoštas suknias, kurias dizaineris perjuosė diržais. Aukštų apykaklių ir ilgų rankovių kuriamą santūrumą atsvėrė iki šiol „Elie Saab“ nedemonstruotos kuprinės, ilgaauliai suvarstomi batai ir kristalais nusagstytos kepurės su snapeliu.
„Elie Saab“ ant podiumo užkėlė rankinę, diržu pritvirtinamą prie juosmens, kurią bandoma sugrąžinti pastaruosius dvejus metus. Tokio pat tipo rankines per aukštosios mados savaitę pasiūlė ir kinų dizainerė Guo Pei. Galima spėti, kad per artimiausius metus iki šiol tik turgaus prekeivių mėgtos rankinės-diržai taps būtinu kiekvienos stilingos moters aksesuaru.
Ant „Valentino“ podiumo – skirtingų laikotarpių samplaika. Žalvario aksesuarai – iš antikinės Graikijos, dalis spalvų ir raštų – iš baroko laikotarpio, kita dalis – iš Kinijos mitologijos. O štai kirpimai – modernūs.
Modernius siluetus pademonstravo ir dizaineris Zuhairas Muradas, kuris atnaujino prieš kelis šimtmečius buvusius populiarius pasijonio lankus, juos paversdamas nepamirštama stiliaus detale. Z.Muradas pašlovino moteriškas formas – išryškino liauną liemenį ir sukūrė plačių klubų efektą, kurį išgavo jau minėtais pasijonio lankais.
Išmone niekas negalėjo prilygti mados namams „Atelier Versace“, kurių modeliai buvo ne susiūti, o surišti virvėmis arba išpinti. Pati Donatella Versace tikino, kad konstrukcine prasme tai buvo sudėtingiausia ir labiausiai pažengusi kolekcija „Atelier Versace“ istorijoje.
Moderniais sprendimais į ateitį nukėlė ir „Chanel“, „Giorgio Armani“ bei „Christian Dior“ kolekcijos.
Kol kiti dizaineriai ieškojo naujų idėjų, „Ralph & Russo“ ėjo seniai pramintu taku. Šių mados namų kūriniai, dekoruoti šimtais tekstilinių žiedlapių, karoliukų ir kitų žėrinčių aplikacijų, privertė vėl tikėti pasakomis apie pelenes, virstančias princesėmis.