Serge'as plušo „Christian Dior“ užkulisiuose dar nuo tų laikų, kai mados namų kūrybos direktoriaus pareigas užėmė charizmatiškasis Johnas Galliano. Tuo tarpu Lucie yra dirbusi su tokiais mados namais kaip „Louis Vuitton“ ir „Balenciaga“.
Daugiau nei trejus metus „Christian Dior“ dirbęs R.Simonsas laikomas vienu iš svarbiausių žmonių mados namų modernizavime. Tad stileivos su nekantrumu laukė, kokią kryptį pasirinko Serge'as ir Lucie. Įdomu tai, kad duetas nusprendė dar labiau įnešti aktualijų ir modernizmo į „Christian Dior“.
Pirmąją modernią natą šiame šou sugrojo jau pati erdvė. Kolekcija buvo pristatyta specialiai šiam renginiui sukurtame pastate, kurį visą dengė ne gėlės, kurios dominavo pastaruosius kelerius metus, bet veidrodžiai. Veidrodžiai buvo ne tik pastato išorėje, bet ir viduje. Dėl sumaniai išdėstytų veidrodžių madų šou erdvė atrodė tarsi nesibaigianti veidrodžių karalystė.
Teatrališko šou metu modeliai ant podiumo keitėsi vienas po kito. Intensyvus pristatymas atspindėjo šių dienų paryžietės gyvenimą – įtemptą, bet kartu ir stilingą.
„Dioriškasis“ švarkas, sukuriantis vapsvos liemens efektą, šįkart įgavo vyriškiems modeliams būdingų bruožų. Prie padidinto dydžio švarkų dizaineriai derino elegantiškus sijonus.