„Nusprendėme paneigti mitą, kad su tuo pačiu drabužiu netinka eiti į darbą ir į vakarėlį. Mūsų siūlomi sijonai yra universalūs, sodrių rafinuotų spalvų, įdomaus kirpimo, pabrėžiantys liemenį – tad „Instinct“ sijonu vilkinti moteris puikiai jausis tiek darbe, priderinusi klasikinį švarką ir ilgaaulius batus, tiek vakarėlyje – pasipuošusi aukštakulniais bei vakariniais aksesuarais“, – teigia prekės ženklo kūrėja Ieva Mejerytė.
„Instinct“ atstovė pastebi, kad būtent moterims šventiniu laikotarpiu tenka itin didelis krūvis – jos dažniausiai rūpinasi dovanomis artimiesiems, organizuoja šeimos susibūrimus, darbo vakarėlius bei atlieka kitus darbus: „Iš patirties žinome, kad moterims šventiniu laikotarpiu yra itin sunku rasti laiko sau, todėl universalūs drabužiai – tikras išsigelbėjimas. Kolekcijoje turime kelis išskirtinai šventinius modelius – juodą blizgų asimetrinį sijoną, kalėdišką burgundiškos raudonos spalvos sijoną bei klasikinį juodą sijoną žemiau kelių – bet net su šiais modeliais drąsiai galima eiti į darbą.“
Kolekcijoje vyrauja išgrynintos spalvos – indigo mėlyna, burgundiška raudona, samaninė žalia, alyvinė, kapučino, pilka, blizgi juoda ir matinė juoda.
Naujoji prekės ženklo kolekcija įamžinta urbanistinio interjero bare „Peronas“, pabrėžiant sijonų universalumą prisitaikyti prie įvairios stilistinės aplinkos.