Kampanijos koncepcija sulieja tai, kas vadinama klasika, ir kas yra nauja. Tai reiškia, jog visi vizualiai sumaniai nušviečia Zegna mados namų DNR, bet tuo pačiu parodo ir ženklo globalumą, patrauklumą bet kurioje pasaulio vietoje, tampa fil rouge (pagrindine linija) tiek Ermenegildo Zegna Couture, tiek Ermenegildo Zegna kolekcijose.
Nuotraukų centre – grupė savimi pasitikinčių, atsipalaidavusių vyrų, pavaizduotų paprastame baltos spalvos fone. Tai – odė paprastumui, takumui, lengvumui, ką buvo galima matyti ir ant Ermenegildo Zegna Couture pavasario-vasaros 2016 podiumo. Kolekcijos autorius – patyręs italų dizaineris Stefano Pilati.
Grafinis nuotraukų išdėstymas yra visiškai naujas, nors klasikinis baltas fonas leidžia drabužiams prabilti, juos išryškina. Fotografų dueto Inez ir Vinoodh sukurtos nuotraukos išreiškia modernius estetinius kodus, kurie tampa idėjos New Leaders dalimi – tai stilingumas, vyriškumas ir šiuolaikinė asmenybė.
Ermenegildo Zegna Couture kolekcija – tai lengvumo, perregimumo simfonija, supaprastinta iki mikro ir makro Madras raštų, šviesių beveik baltų spalvų, derinamų su ryškia optine balta bei įtraukiančia juoda. Taip Ermenegildo Zegna pristato savo klasikinį tradicinį mokymą jaunesnei, mažiau formaliai sielai – tai nerūpestingas, atsipalaidavęs formalumas.