„Tai buvo ilgai trukęs ir atsakingas sprendimas. Jis paremtas mano noru gyvenime susikoncentruoti ties kitomis interesų sritimis, įskaitant mano asmeninį mados ženklą ir kitų aistrų, kurios mane „veža“ už darbo ribų. „Dior“ yra išskirtinė kompanija ir man buvo didelė garbė įrašyti keletą puslapių į jos istoriją“, – kalbėjo dizaineris.
R.Simonsas prie „Dior“ kūrybinės komandos prisijungė 2012-ųjų pradžioje, startavęs su pirmąją aukštosios mados kolekcija. Ir jau pats pirmasis jo pasirodymas buvo tarsi tikras triumfas. Dizaineris puikiai įrodė suprantantis esminius mados namų kodus – derino ikoniškus „Dior“ įvaizdžius, įnešdamas nemažai modernios mados dvelksmo ir privertė naujai atgimti renesanso laikotarpio stilistiką.
Ne be reikalo daugelis antraščių ir mados kritikų drąsiai pareiškė, kad R.Simonsas įvykdė kur kas didesnę užduotį nei iš jo buvo tikėtasi. O „Dior“ kūriniai tapo dar labiau mėgstami ryškiausių raudonojo kilimo žvaigždžių bei kasdienės mados vartotojų.