Paryžiaus mados savaitei daug įtakos turėjo praėjusio amžiaus dešimtojo dešimtmečio mada, tad nemažai kolekcijų sudarė modeliai iš seksualius naktinius primenančių plonyčio šilko suknelių, daug modelių dekoruoti įvairiais subtiliais nėriniais. Be abejo, švelniai seksualus įvaizdis buvo kuriamas iš kreminių ir perlo spalvų atspalvių, rašo „Lietuvos ryto“ žurnalas „Stilius“.
Puikiausias naujosios tendencijos pavyzdys – mados namų „Balenciaga“ kolekcija. Modeliai ant podiumo atrodė tarsi ką tik išėję iš prabangaus viešbučio miegamojo. Romantiškai surauktas šilkas ir buduaro šlepetes primenantys batai nuskynė laurus paskutinę kolekciją šiems mados namams kūrusiam dizaineriui Alexanderiui Wangui.
Dešimtojo dešimtmečio stilistika su trenksmu įsiveržė ir į „Yves Saint Laurent“ kolekciją. Joje – gana grubūs deriniai pavasariui: blizgios naktinių tipo suknelės derinamos su sunkiais odiniais, džinsiniais švarkais ar net guminiais batais. Maištaujančioms mados gerbėjoms mados namai pavasariui ir vasarai taip pat pasiūlė nemenką kailių pasirinkimą.
Šilkiniai sijonai ir pižamas primenantys kostiumėliai sužibėjo ir „Celine“ šiltojo sezono linijoje. Nėriniai ir perregimi audiniai tapo pagrindiniu ir nepaprastai originaliu „Miu Miu“ kolekcijos akcentu: tarsi prijuostės ar seksualūs naktiniai atrodančios suknelės vilkimos ant kur kas grubesnių audinių derinių.
Siūdami naujausias kolekcijas dizaineriai audinių tikrai netaupė: modeliai sluoksniuojami keliomis audinių eilėmis, dekoruoti šimtais kutų, klosčių ir raukinių. Tokios ištaigingos – „Alexander McQueen“ ir „Miu Miu“ kolekcijos.
Nieko keista, kad viena stipriausių šioje mados savaitėje vėl buvo „Dior“ mados namų kolekcija. Dailių kirpimų ir siluetų modeliai spinduliuoja moteriškumą, o švari ir tuo pat metu sportiška, bet prabangi estetika kuria trapumo jausmą.
Gėlių žiedlapius primenančių lengvų palaidinių ir sijonų kirpimų neužgožė net vyriško kirpimo paltai ir švarkai. Daug dėmesio „Dior“ skyrė originaliems kaklo aksesuarams, kiek primenantiems Viktorijos laikų papuošalus.
Prie „Chanel“ vairo stovintis Karlas Lagerfeldas vėl surengė chaotišką kolekcijos pristatymą. Šįkart savo modelius ir šou svečius jis įkurdino tikrą oro uostą primenančioje erdvėje. Spalvinga, daugiasluoksnė mados namų kolekcija orientuota į atostogų stilių. Žinoma, prabangių, rafinuotų, o šįkart – dar ir labai patogių.
Kolekcijoje susipynė platūs klasikiniai ir sportiniai siluetai. Klasikiniai „Chanel“ tvido variantai puikiai sužaidė su grafiška audinių tapyba, nepriekaištingai derėjo ir stambūs futuristiniai aksesuarai.
Šalia seksualumo ir prabangos mados savaitėje dominavo ir sportinis stilius. Jis tapo „Chloe“ ir „Hermes“ kolekcijų akcentu.
Paryžius taip pat neišsižadėjo odos. Ji visiškai dominavo laukinės Afrikos įkvėptoje „Valentino“ kolekcijoje.
Greta šilko blizgesio Paryžiaus mados savaitėje netrūko ir sidabro bei aukso spindesio. Jo gausu „Lanvin“, „Balmain“ ir net maištininkės Vivienne Westwood šiltojo sezono kūriniuose.