Tai, pasak žinomos moters, padeda lavinti berniukų skonį bei norą rengtis stilingai. Jie jau atskiria kokybišką drabužį nuo prastai pasiūto, bet mamai parduotuvėse nevadovauja – rengiasi tai, ką ji nuperka.
„Džiaugiuosi, kad lietuviškos vaikų mados kūrėjai išaugo iš treningų stiliaus. Daugelį metų mamos, auginančios berniukus, parduotuvėse tegalėjo nusipirkti apdribusių laisvalaikio kelnių. Na, o dabar jau randu ir stilingų švarkelių, striukių, megztinių“, – pasakojo I.Budrienė.
Ji itin mėgsta tas parduotuves, kuriose pristatomi būtent lietuviški prekės ženklai. O kūrėjų, pasak I.Budrienės, tikrai yra daug. Ir kuo toliau, tuo labiau autoriai randa savitą stilių, išskiriantį juos iš kitų.
Pastarąjį kartą Kernius ir Mantas demonstravo net penkių Lietuvos dizainerių kurtus drabužius, pristatomus tiek „Baby love boutique“ parduotuvėlėje, tiek internetinėje jos svetainėje. I. Budrienė sako, jog tuomet suskaičiavusi net 27 kūrėjus, kurių mada skirta vaikams. Anot žinomos moters, net laisvi laisvalaikio drabužiai berniukams jau yra šviesesnių, ne itin praktiškų, bet įdomesnių spalvų.
„Žinoma, dauguma autorių pirmenybę teikia mergaitėms. Iš dešimties sukurtų drabužių joms bus skirti aštuoni. Bet manau, kad tai – neteisinga. Juk mamos ir berniukus nori elegantiškai rengti“, – įsitikinusi „Babe love boutique“ įkūrėja Jurgita Šultė.
Ji, kaip ir I.Budrienė, vis dar pasigenda dailių klasikinių bei laisvalaikio rūbų mėgstantiems laiką aktyviai leisti mažyliams.
Pasak J.Šultės, jau keleri metai vaikų madoje karaliauja veliūras. Itin vertinami ir natūralūs, mažiau ryškūs, praktiški gaminiai.
„Mamos drabužius perka komplektais. Jos nori matyti galutinį rezultatą ir negaišti laiko skirtingų aprangos detalių paieškoms“, – patikino pašnekovė.