„Asmenukė ant podiumo“ – tai nauja koncepcija, kurią parodė „Dolce & Gabbana“ per savo šiltojo sezono 2016 metams kolekcijos pristatymą Milano mados savaitėje. Drabužiai nauji, bet pati asmenukės idėja... nelabai. Lietuvių dizainerė Agnė Kuzmickaitė neįtikėtinai panašią koncepciją pristatė praėjusį sezoną per Rygos mados savaitę“, – antradienį savo feisbuko paskyroje rašė mados ekspertais prisistatantys „The Global Fashion Project“.
Tačiau jie teisūs tik dėl vieno dalyko – asmenukė ant podiumo tikrai nėra nauja idėja.
Pirmoji asmenukė per madų šou buvo padaryta dar praėjusių metų vasarį. Tuomet supermodelis Cara Delevingne darėsi asmenukes ant „The Giles“ podiumo ir iš karto kėlė jas į savo „Instagram“ paskyrą.
Cara aplenkė manekenę Lindsey Wixson, kuri pasidarė asmenukę per „Moschino“ kolekcijos pristatymą, vykusį vos po kelių dienų.
Štai „Jean Paul Gaultier“ surengė tikrą asmenukių šou lygiai prieš metus. Tuometinė mados namų kolekcija buvo skirta pašiepti greito vartojimo kultūrą, o asmenukė – neatskiriama jos dalis.
Kodėl asmenukės ant „Dolce & Gabbana“ podiumo sukėlė tokį didelį šurmulį? Į situaciją reikėtų truputį paprasčiau pažvelgti. Mados namai nesistengė nieko deklaruoti su šiomis asmenukėmis. Tai buvo vienas iš būdų pristatyti prabangių įdėklų telefonams „iPhone“ kolekciją ir nieko daugiau.
Todėl ir šios kolekcijos pristatymo stilistikos lyginimas su A.Kuzmickaitės madų šou yra visiškai netikslingas. Užtat galima pasidžiaugti tuo, kad Lietuvos dizainerės vardas dar kartą nuskambėjo plačiame mados pasaulyje.