Visi šie vaikai tokie populiarūs ir įtakingi, kad net suaugusieji kopijuoja jų stilių, o dizaineriai pradėjo siūti vaikiškas savo drabužių kopijas. Pavyzdžiui, ištikimiausiems savo klientams Balmain pradėjo dovanoti vienetinius vaikiškus drabužėlius.
Viena dizainerių numylėtinių – keturmetė Harper Beckham, auksinės poros futbolininko Davido Beckhamo ir dizainerės Victorios Beckham jaunėlė. Nors Harper vis dar negali atsisakyti čiulptuko, gerbėjų jai netrūksta. Internautai taip domisi Harper stiliumi, kad pirmasis mergaitės stiliaus tinklaraštis atsirado, kai jai buvo vos vieni metai.
Per visus tuos metus Harper viešumoje nė karto nepasirodė antrą sykį su tais pačiais drabužiais. Todėl H.Beckham spinta ne ką mažesnė nei jos garsiosios motinos. Vien mergaitės batai verti tūkstančių eurų, ką jau kalbėti apie sukneles, paltus ir kitus drabužius. Dėl šios priežasties Victoria šiemet atidavė dalį dukters drabužių labdaringam organizacijos „Save The Children“ aukcionui. Dėl šio aukciono stileivos gavo progą iš arti apžiūrėti Harper drabužinę, kurioje kabo tokių mados namų kaip Ralph Lauren, Gucci ir Stella McCartney kūriniai.
Geru skoniu pasigirti gali ir septynmetis Hudsonas Kroenigas. Nuo trejų metų jis keliauja po pasaulį, kad pasirodytų ant Chanel podiumo, nes to prašo „dėdulė Karlas“. Tiksliau – aukštosios mados namų Chanel korifėjus Karlas Lagerfeldas, kuris, beje, yra berniuko krikštatėvis. Hudsono tėtis – garsus modelis ir geras K.Lagerfeldo bičiulis Bradas Kroenigas. Būtent jo dėka berniukas atsidūrė ant podiumo ir tapo vieno įtakingiausių šių laikų dizainerių įkvėpimo šaltiniu.
Šiandien Hudsono spinta prikimšta mažų Chanel drabužėlių. Kolekcijų pristatymo užkulisiuose Hudsono auklėmis dirbo tokios žvaigždės kaip Katy Perry ar Gisele Bundchen, o mokykloje paprašytas parodyti ir papasakoti, ką veikė vasarą, berniukas atnešė Chanel reklaminius plakatus, kuriems pozavo.
Berniukas tiesiog dievina modelio darbą. Net namie jis surengia mados šou, per kuriuos demonstruoja Chanel drabužius. Kartu su Hudsonu įsivaizduojamu podiumu žengia ir jo jaunėlis brolis Jamesonas. Jie abu užaugo mados pasaulyje, tad geras stiliaus pojūtis yra tarsi įgimtas. Jau nuo penkerių Hudsonas pats išsirenka švarkus, megztinius, džinsus, kepuraites, batus ir kitą garderobą.
Tuo metu šešerių metų Ailos Wang tėvai niekada nesistengė paversti žvaigžde. Taip jau nutiko, kad ji – garsaus dizainerio Alexanderio Wango dukterėčia. Jis mergaite itin rūpinasi, nuolat jai kuria ir dovanoja drabužius. Tad nori nenori Aila tapo stiliaus dievaite būdama vos dvejų.
Anuomet kolekcijos pristatymo užkulisiuose įamžintos mergaitės nuotrauka apskriejo viso pasaulio mados tinklaraščius. Stileivos prarado amą – mergaitė apvaliais skruostais vilkėjo juodus ilgo plauko kailinius, avėjo juodus sportinius batelius, o per petį buvo permesta maža Chanel rankinė. Aila atrodė taip mielai, kad iš karto tapo didžiausia žvaigžde.
Dabar Aila yra nuolatinė dėdės mados šou lankytoja ir mados tinklaraščių pažiba. Jos gatvės stilių žiniasklaida garbina, nesvarbu, ką ji vilki: kailinį sijoną ar gyvačių odos suknelę.
Tačiau nebūtina dairytis po Holivudą ar aukštosios mados užkulisius, kad surastum itin stilingų vaikų. Toliau aprašomi vaikai – socialinių tinklų fenomenas. Šiais informacinių technologijų laikais socialiniai tinklai gali viską: padėti pelnyti šlovę, sukrauti turtus ar net sugriauti karjerą. Apsukrios mamytės skuba tuo pasinaudoti, paversdamos savo vaikus internetiniais stiliaus dievaičiais.
Truputis gero skonio ir vaikiškas žaismingumas padeda nesunkiai pelnyti pripažinimą. Štai dvejų metų geriausios draugės Everleigh Soutas ir Ava Foley jau pavergė tūkstančių stileivų širdis – „Instagram“ tinkle naujienas apie jas seka daugiau nei 160 tūkst. gerbėjų, mažylės pristatė „Kardashian Kids“ kolekciją, Guess drabužius, papuošė „Vogue“ puslapius.
Šlovė jas užklupo vos per metus. Tiek laiko užteko, kad Everleigh ir Avą pastebėtų vaikiškų drabužių, aksesuarų ir žaislų gamintojai. Į Soutasų ir Foley namus dovanos plaukia iš viso pasaulio. Gerbėjai apipylė mergaites naujais drabužėliais, avalyne, plaukų aksesuarais, bižuterija ir žaislais.
Mergaičių mamos Michelle Foley ir Savannah Soutas draugystę puoselėja jau daugiau nei dešimtmetį. Tad dukterų artimas ryšys buvo pats natūraliausias dalykas, koks galėjo nutikti.
Gimus mergaitėms mada aistringai besidominčios mamos nusprendė įkurti internetinę vaikiškų drabužių parduotuvę. Modeliais tapo ne kas kitas, o Everleigh ir Ava. Profesionale fotografe anksčiau dirbusi Savannah pati padarė reklamines nuotraukas. Kadangi Everleigh ir Ava prie jos jaučiasi jaukiai, Savannah pavyko užfiksuoti pačias natūraliausias ir žavingiausias akimirkas.
Į modelių darbą įsijautusios dvimetės jau turi savo asmeninį stilių. Jų svarbiausia stiliaus detalė – aksesuarai. Apyrankės, lankeliai, karūnos... Tinka viskas. Mergaitės primygtinai prašo grįžti namo, jei iš jų išėjo nepasipuošusios jokiu aksesuaru.
„Instagram“ šlovę pelnė ir trimetei Indiai Blanshard. 16 tūkst. žmonių seka kasdienius Indios stiliaus pasirinkimus. Mergaitės paskyrą administruoja jos 24 metų motina Kimberley Cooke. Moteris tvirtina, kad drabužius išrenka ji, tačiau aksesuarus priderina pati India. Tiesa, kad aksesuarai derėtų, kartais tenka perrengti Indią kitais drabužiais.
„Indiai patinka pirkti rankines ir apžiūrinėti bižuteriją. Jei tik leisčiau, ji visą dieną galėtų ja grožėtis. Bet vos tik prireikia pirkti drabužius, ji ima prašytis į „Lego“ ar „Disney“ parduotuves“, – tvirtina mergaitės mama.
Dėl nuolat augančio gerbėjų skaičiaus India tapo fotomodeliu. Ji reguliariai pristato kelių skirtingų drabužių gamintojų prekes. Tačiau mėgstamiausias mergaitės drabužis – balerinos sijonėlis. India dievina tokius sijonus, nes sukantis ratu jie gražiai sklendžia, be to, yra labai minkšti ir mieli. Stiliaus idėjų India semiasi iš „Disney“ princesių ir dainininkės Taylor Swift.
Septynmetis Alonso Mateo tapo tikra interneto sensacija prieš dvejus metus. Jo neįtikėtinas stiliaus pojūtis garsiai nuskambėjo viso pasaulio žiniasklaidoje. Jau tada Alonso prašydavo mamos su plaukų želė padaryti jam šukuoseną, puošdavosi garsių dizainerių drabužiais, prie jų priderindavo Gucci akinius nuo saulės. Dėl išskirtinio ir prabangaus įvaizdžio berniukas greitai pelnė stiliaus dievaičio titulą.
Šiuo metu veikia penki A.Mateo gerbėjų puslapiai, „Instagram“ tinkle jį seka daugiau nei pusė milijono žmonių, o Alonso nuotraukų „Google“ paieška siūlo daugiau nei antraeilių Holivudo žvaigždžių. Susižavėjimo Alonso stiliumi neslepia net stilistas Ugo Mozie, dirbęs su tokiomis garsenybėmis kaip Chrisas Brownas, Beyonce ir Kelly Rowland.
Kiekvieną rytą prieš mokyklą motina ir sūnus įžengia į nedidelio kambario dydžio asmeninę Alonso spintą, kurios viena siena skirta tik avalynei. A.Mateo išsirenka kelnes ir batus. Tuomet mama jam padeda priderinti marškinėlius.
Gucci, Dior, Marc Jacobs, Dolce & Gabbana, Tom Ford – tai tik keli garsūs mados pasaulio vardai, kurių apdarai puikuojasi septynmečio spintoje.
Alonso iš kitų mažųjų stileivų išsiskiria tuo, kad daugelis jo nuotraukų – asmenukės, o jo dėvimi drabužiai puikiai tiktų ir trisdešimtmečiui. Pavyzdžiui, vienoje nuotraukų A.Mateo vilki J.Crew marškinius, siauras to paties ženklo kelnes, Gucci laivelio tipo batus ir segi Gucci diržą.
„Mėgstu kostiumus, sportbačius ir akinius nuo saulės. Man patinka rengtis taip, kaip mano tėtis, nes jis turi kietų kostiumų“, – žurnalui „Cut“ per pirmąjį savo interviu sakė Alonso.
Laisvai samdoma stiliste dirbanti berniuko mama Luisa Fernanda Espinosa sakė, kad sūnus pats išsirenka drabužius, kuriuos nori tą dieną vilkėti, o jo mėgstamiausi aksesuarai – saulės akiniai ir masyvūs batai.
Parengė Dovilė Lebrikaitė