Naujoji grožio priemonių linija pasieks parduotuves 40-yje šalių visame pasaulyje, o tarp jų ir Baltijos regiono valstybėse. Kolekcijos šūkis – „mada veidui“. Nuolat auganti bei besikeičianti kosmetikos pasiūla bus reguliariai atnaujinama atsižvelgiant į naujausius sezono įvaizdžius, idėjas bei spalvas.
„Neapsakomai džiaugiamės galėdami savo madingiems klientams, besidomintiems grožio priemonėmis, pasiūlyti naują, dar puikesnės kokybės grožio gaminių liniją bei įkvepiančią patirtį parduotuvėse. Naujųjų, aukštos kokybės produktų pakuočių dizainas yra išskirtinis, o kaina – puiki bei prieinama, todėl tvirtai tikime šios grožio priemonių linijos sėkme!“, – teigia Marika Pyykkö, Suomijos ir Baltijos šalių vadovė.
„H & M“ grožio priemones mato kaip neatsiejamą mados bei stiliaus dalį. Grožio priemonių asortimentas atspindės naujausias mados bei makiažo tendencijas tam, kad padėtų klientams sukurti pilną įvaizdį. Naująją liniją kūrė aukštos kvalifikacijos specialistų komanda, turinti galybę patirties darbe su mada bei kosmetika, vadovaujama Saros Wallander, „H & M“ grožio prekių koncepcijos dizainerės.
Didžioji dalis grožio priemonių gaminamos Italijoje. Gamybos procesas vykdomas laikantis aukščiausių kokybės standartų bei Europos Sąjungos nuostatų. „H & M“ neatlieka produktų bandymų su gyvūnais – tai itin svarbi griežtos įmonės politikos dalis.
Grožio priemonių linijoje parduotuvėse Vilniaus prekybos centruose „Ozas“ bei „Panorama“ klientai ras dekoratyvinės veido kosmetikos, priemonių nagų priežiūrai bei tokių grožio įrankių kaip makiažo šepetėliai, o parduotuvėje Vilniaus „Akropolyje“ taip pat galima įsigyti įvairių plaukų bei kūno priežiūros priemonių.