Šią kampaniją 74 metų dizainerė pradėjo dar pernai, kai sukūrė savo vardo marškinėlius, kuriuos anksčiau fotosesijose dėvėjo ryškiausios žvaigždės: aktorius George'as Clooney, Georgoa May Jagger, Chrisas Martinas ir kitos. Viviene, kartu su „Greenpeace“ organizacija nori atkreipti dėmesį į Arkties problemas ir jos išsaugojimą.
Geri ir kilnūs tikslai – puiku ir sveikintina, bet daugelis išvydusių dizainerę parodos atidaryme nustebo – ar tai tinkamas renginys kilnios misijos ambasadorei pasirodyti su trumpučiais šortukais ir labiau moksleivių, nei subrendusių moterų pamėgtomis tinklinėmis kojinaitėmis iki kelių.
Tačiau tokį įvaizdį pasirinkusi mados ikona, panašu, jautėsi kuo puikiausiai – ji plačiai šypsojosi ir noriai pozavo fotografams. Atsainiai dirželiu perjuostas lietpaltis mados žinovei tik pridavė dar daugiau pankiškos dvasios ir laisvės rengtis tai, kas jai patinka, pojūčio.