Virtuvės madą Lietuvoje skleidžianti L.Morkūnienė sako niekada neturėjusi tikslo kurti drabužius, o juolab, prijuostes, nors visada mokėjo siūti.
„Šis mano pomėgis atsirado prieš trejus metus. Tada sukūriau prijuostes su logotipu vienai picerijai. Vėliau gavau prašymų iš draugų pasųti prijuosčių kaip dovanų vaikams. Tiesa, pati tik modeliavau jas“, – apie prekės ženklo užuomazgas dėstė ji.
Tik vėliau moteriai šovė į galvą, kad jeigu jau kuria vaikams, tai reikia ir suaugusiems. Juolab, kad susilaukusi dviejų vaikų pasikeitė L.Morkūnienės gyvenimo būdas – nekilnojamojo turto srityje besisukusi moteris tapo daug laiko namie praleidžiančia mama.
„Teko keletą metų pasėdėti namie. Supratau, kad tos virtuvės mano gyvenime yra daugiau ir daugiau. O kadangi ten tekdavo praleisti kone visą dieną, norėjosi pasipuošti. Tačiau, nebuvo kuo. Tikrai darėsi nuobodu po namus vaikščioti su džinsais ir marškinėliais“, – juokėsi „Kitchen wear by UGI“ kūrėja.
Dabar jos kuriamos prekės ženklas ir išskirtinės prijuostės jau spėjo išpopuliarėti.
Idėjos, kaip turėtų atrodyti stilingos prijuostės, L.Morkūnienei gimsta atsitiktinai: iš pamatyto gražaus drabužio, bevaikštant po audinių parduotuves ar tiesiog nesisukiojant virtuvėje.
„Į prijuostę pradėjau žiūrėti ne tik kaip į prijuostę, bet ir interjero detalę. Dabar visi nori puošti namus, kad jie būtų gražūs. O ant kabliuko pakabinta graži prijuostė – puiki interjero detalė.“, – aiškino dizainerė.
Savo kūriniams ji stengiasi rinktis tik kokybiškus ir natūralius medvilninius ir lininius audinius, o jei piknaudžiausia sintetiniais audiniais, tai tik dėl to, kad prijuostės būtų lengviau lyginamos.
L.Morkūnienei svarbiausia – kokybė ir švari estetika, todėl nekuria ir labai margų prisjuosčių. Jai norisi, kad jos produktai išliktų elgentiški ir subtilūs, tinkantys tiek vyrams, tiek moterims ar net vaikams, taptų puikiomis dovanomis.