Pradėdama naujajai ir revoliucingai virtualaus makiažo programėlei skirtą vakarą Beata Tiškevič-Hasanova atviravo, kad dažnai praleisdavo valandas besirinkdama tinkamą lūpdažio atspalvį ir kitas makiažo priemones.
Pramogų ir grožio atstovės pirmosios Lietuvoje galėjo parsisiųsti ir išbandyti naująjį nemokamą „L’Oréal Paris“ kūrinį „MakeUp Genius“, kuris neabejotinai palengvins kiekvienos moters kasdienę rutiną.
„Tai kažkas nuostabaus. Dabar visos moterys galės iškart išbandyti, kas joms tinka, o kas tikrai ne. Ir visa tai tik išmaniojo telefono pagalba. Jei turėčiau dukrą, tai ši programėlė būtų pirmasis dalykas, kurį jai parodyčiau grįžus namo“, – sakė viena geriausių makiažo meistrių Lietuvoje Vaida Venckutė.
Preciziška technologija fiksuoja veido kontūrus ir esminius taškus, todėl be vargo tiksliai uždeda makiažą ant bet kokios struktūros ar odos tono veido.
„Daugiau nei 10 metų tobulintos technologijos idėja kilo derinant garsiausių Holivudo filmų kompiuterinės grafikos sprendimus ir 3D vizualizacijų kūrėjų patirtį. „L'Oréal Paris“ sukurta programėlė „MakeUp Genius“ pakeis iki šiol grožio rinkoje nusistovėjusias taisykles“, – teigė Nuno Ferreira, „L’Oréal Baltic“ masinio vartojimo produktų skyriaus vadovas.
Dažniausiai makiažo priemones tenka išbandyti ant rankų odos. Tik taip galima išsiaiškinti, koks bus šešėlių ar lūpdažio atspalvis. Tačiau „MakeUp Genius“ viską maksimaliai palengvina. Programėlė veikia tarsi veidrodis – makiažas iškart virtualiai uždedamas ant veido, matant tikslias produktų spalvas. O sukiojant galvą ar darant mimikas naujas „įvaizdis“ išlieka vietoje – tarsi jis iš tikrųjų būtų ant veido.
Daugelis vakarėlio viešnių iškart pasinaudojo papildoma programėlės funkcija ir asmenukes su nauju įvaizdžiu kėlė tiesiai į savo socialinių tinklų paskyras. Moterys juokavo, kad taip tik dar patogiau, nes bus galima išmėginti keletą makiažo variantų ir nusiųsti jų nuotraukas draugėms, klausiant patarimo, kas geriau atrodo.