„Kad atrasti savo klientą visų pirma reikia turėti savitą braižą, būti išskirtiniu. Tai darbas, kuris nuolat reikalauja būti „veiksme“ – atrasti savo niša ir kurti kolekcijas į metus bent jau po 2 kartus. Be kantrybės ir be meilės savo darbui bet kokioje šalyje yra sunku, ne tik Lietuvoje. Mūsų šalyje yra sunkiau dėl mažos rinkos“, – teigia kūrėja.
Pasak K.Kruopienytės, įsitvirtinti net ir nedidelėje Lietuvos rinkoje nėra paprasta. „Tai priklauso kiek proto ir kokia finansinė pagalba yra pradžioje.Vien tik talentas nepadeda“, – šypsosis jaunoji dizainerė.
Kristinos nuomone, Lietuvos pirkėjų ir klientų poreikiai įvairūs: tie kurie, nori dizainerio daiktų siekia unikalumo ir kokybės.
Naujos Kristinos kolekcijos darbus moterys gali pamatyti „Madress“ parduotuvėje, neseniai įsikūrusioje Gaono g. 1.