Interjero projekto autoriai, G.Natkevičiaus architektūros studija, erdvę kūrė atsižvelgdami į projekto estetiką. „X“ formos nerūdijančio plieno lentynos ir švarus minimalizmas suteikia unikalią platformą eksponuoti produktus, kuriuose dominuoja ramios ir pastelinės spalvos.
Šioje išskirtinėje parduotuvėje galima rasti net kelias prekių kategorijas.
„House of Naive“ dizaineriai ypatingą dėmesį skiria medžiagų ir siuvimo kokybei, o ramios spalvos, aiškios linijos ir funkcionalumas yra jų trys pagrindiniai kriterijai.
Šio ženklo pavasario-vasaros kolekcija dvelkia jaunatviška elegancija, romantika, svajonėmis. Harmonija tarp naturalių medziagų ir pastelinių spalvų kuria modernų ir patogų vasaros
įvaizdį. Kuriant šią kolekciją didžiausias dizainerių noras buvo suteikti laisvės ir lengvumo jausmą,
nenaudojant nereikalingų užsegimų. Siekiama, kad drabužiai nevaržytų judesių ir leistų jaustis gerai, tarsi nedėvint nieko.
„House of Naive“ odinė avalynė – sentimentali. Čia patogumas susitinka su estetika. Klasikiniai rankų darbo sandalai yra kruopštaus ir sudėtingo darbo rezultatas, pražystantis ant kojų tarsi
gražiausi gėlių žiedai.
Tiesa, visa parduotuvės ir mados linijos koncenpcija prasidėjo nuo pasaulinio pripažinimo ir apdovanojimų sulaukusio „Chocolat Naive“ šokolado. Parduotuvėje galima rasti niekur kitur pasaulyje nepristatytų šokolado manufaktūros gaminių, gimusių iš eksperimentinių partijų, naujų ir beprotiškų skonio idėjų.
Jūs taip pat ką tik įkūrėte savo drabužių, galanterijos ar aksesuarų liniją? O gal tiesiog laisvalaikiu mėgstate kurti sau ir savo draugams? Atėjo metas visiems parodyti save ir savo kūrinius! Trumpai aprašykite savo veiklą, nufotografuokite savo kūrinius ir atsiųskite viską el. paštu pramogos@lrytas.lt.