Laimingas spragėsis
Kūrėja pasakoja, kad nauja aplikacija ant laisvalaikio džemperių „Laimingas spragėsis“ (angl. Happy Popcorn) asocijavosi su naujai užsimezgusiais potyriais ir pojūčiais pilvelyje.
„Pirmieji pajausti judesiai pilve buvo lyg sproginėjantys „popcornai“. Tuomet sekė mano savijautos pokyčiai, charakterio bruožai, pavasario žiedų sproginėjimai ir pirmi šilti saulės pasispardymai. Be to, manau, kad daugelis jaunų merginų ir apskritai žmonių pavasarį jaučiasi pilni naujos energijos – lyg spragėsiai“, – šypsosi Julija.
Savo naująją kolekciją laisvalaikio drabužių kūrėja pristatė labai netikėtai. „Savo naujos aplikacijos idėja pasidalinau su bendrovės „Samsung“ kūrybine grupe. Mes nusprendėme padrąsinti ir kitus jaunus žmones išsiveržti iš kasdienybės, išbandyti save ir priimti iššūkius, todėl prisijungiau prie „Samsung Galaxy A“ projekto, kuriame susijungia mada ir technologijos.
Manau, kad projekto iššūkį priėmusi Simona patyrė daug jaudulio ir nerimo – jai teko surasti prekybos centre merginas, atspindinčias mano naują aplikaciją. Dirbti su ne profesionaliais modeliais buvo iššūkis ne tik jai, bet ir visai kūrybinei komandai. Tačiau viskas praėjo puikiai – kolekcijos pristatymas ir filmavimas buvo kupinas gerų emocijų. Komanda sugebėjo vos per kelias valandas paruošti modelius, suorganizuoti pasirodymą ir visa kita“, – entuziastingai pasakoja moteris.
Sėkmės receptas
Julija pabrėžia, kad nebijojimas priimti iššūkius yra iš esmės viena svarbiausių sėkmingos veiklos recepto sudedamųjų dalių. „Mano asmenybei iššūkiai yra be galo svarbūs, be jų gyvenimas – nuobodus. Mėgstu tą jauduliuką, kurį jauti artėjant svarbiam įvykiui. Man patinka sukti galvą, „išjausti“ viską iki galo – pajusti kiekvieną smulkmeną savo kūrybos srityje. Drabužių linijos kūrimas taip pat buvo jaudulį keliantis iššūkis.“
Pats prekės ženklas atsirado taip pat labai natūraliai, tiesiog iš noro apsirengti kažką stilingo, nematyto, užkabinančio akį, gražiai atrodančio, bet tuo pačiu ir paprasto bei patogaus. Moteris juokiasi, kad už pirmųjų marškinėlių atsiradimą turėtų būti dėkinga savo vyrui ir vaikystei.
„Visoje Lietuvoje vedžiau makiažo seminarus ir nusprendžiau, kad reikėtų susikurti marškinėlius sau, su kuriais mane mokinės atpažintų. Man tiesiog patiko vyro nešiojamų marškinėlių modelis, todėl įsigijau tokius pačius ir, pati negaliu paaiškinti kodėl, papuošiau juos logotipu su ausytėmis. Manau, kad „mikimauzą“ primenantis logotipas – tai iš vaikystės pasąmonėje užsigulėjęs vaizdinys.“
Likimo ženklai
Žymi moteris pasakoja, kad iki šiol yra išbandžiusi jau nemažai veiklų, tačiau, nors ir įdėdavo daug pastangų, atsitrenkdavo kaip į sieną. Tuo tarpu į drabužių sritį ją tarsi atvedė pats likimas.
„Viskas prasidėjo labai natūraliai, dabar atrodo, kad tikriausiai taip ir turėjo būti. Nuo pat pradžių jaučiau didelį palaikymą iš aplinkinių, girdėjau vien TAIP. Prie sėkmės galbūt prisidėjo ir tai, jog mano kūrinius gali nešioti visi, tai – ne ant lentynos padėti aukštosios mados drabužiai, o kiekvienam žmogui pasiekiami ir prieinami rūbai, kuriuos dėvint gali atrodyti stilingai ir jaustis patogiai“, – teigia Julija.
Moteris pabrėžia, kad prie jos verslo sėkmės neabejotinai prisidėjo ir socialiniai tinklai. Verslo pradžioje naudodamasi savo išmaniuoju telefonu ji nuolat sekė kas vyksta „Facebook“ profilyje. „Vien per pirmus mėnesius WMBJ surinko virš 5000 fanų. Tai būdas nesudėtingai pasiekti mūsų drabužėlių gerbėjas, dalintis joms aktualiomis mados naujienomis ar pranešti apie naujas prekes bei nuolaidas“, – patarimais dalijasi sėkminga kūrėja.