E.Žiemytė sako, kad menas – viena didžiausių jos aistrų, o kurdama „D.Efect“ kolekcijas ji nuolatos mėgsta bendradarbiauti su skirtingais dailininkais. Nenuostabu, kad ji ir savo dukrą prie dažų bei teptuko pradėjo pratinti nuo pat mažų dienų.
„Kurdama pavasario ir vasaros kolekciją buvau visiškai pasinėrusi į motinystę. Sofija – mano pirmagimė, tad viskas buvo nauja, kasdienybę mačiau dukters akimis. Tai stipriai kontrastavo su mus supančiu, nuolatos skubančiu pasauliu, didinga architektūra, kuri mane visuomet labai įkvepia“, – pasakojo kūrėja.
E.Žiemytė Sofiją supažindino su daugeliui iš vaikystės pažįstamu paišymo būdu, kai vandeniniai dažai liejami ant popieriaus sukuria netikėtas figūras. Pamačius abstrakčius Sofijos piešinius dizainerė iš karto suprato, kad būtent šie lengvi, spalvingi raštai puikiai papildys kuriamą pavasario ir vasaros kolekciją. Sofija buvo vos dvejų metų, kai sukūrė piešinį, kuris vėliau buvo panaudotas „D.Efect“ kolekcijoje.
Šis raštas buvo pavadintas „Jauniausia dizainerė“ ir buvo pritaikytas trims drabužių modeliams: medvilniniams marškinėliams, vasariškai suknelei ir vienam klasikinių šio prekių ženklo modelių – ilgiems marškiniams. Naujausia kolekcija su dvimetės Žiemytės dukters kūryba yra prekiaujama 16 pasaulio šalių.
Kurdama kolekcijas, dizainerė nuolatos kalba apie netobulumo grožį. Prekių ženklo pavadinime atskirdama raidę „D“ nuo angliško žodžio „Defect“, ji norėjo parodyti, kad savo kūryboje efektą sieks atskleisti per defektą.
„Mano dvimetės dukters kūrinys pasirodė idealiai tinkantis ne tik šiai kolekcijai, bet ir pačiam prekių ženklui. Mados verslas atsargiai žiūri į naujoves, tačiau aš netikiu į taisykles, nusakančias kas gali arba negali būti mada ir menas. Viskas turi savo vietą – tai tik požiūrio klausimas“, – sakė dizainerė, kuri antrąją dukrą pagimdė vos prieš mėnesį.