Baltiškas dizainas, pritaikytas ir mobiliojo telefono ar planšetinio kompiuterio ekranui, unikali puslapio elementų choreografija – viskas sukurta taip, kad „Julia Janus“ produktus būtų galima patogiai įsigyti naudojant bet kurį mobilųjį įrenginį. „Norėdami į naujas rinkas įžengti kaip inovatyvus ir patrauklus mados ženklas, pirmiausia investuojame į savo internetinę vitriną ir pirmąjį informacijos šaltinį – internetinį puslapį“ – pasakoja „Julia Janus“ įkūrėja ir kūrybos vadovė Julija Janulaitytė.
„Julia Janus“ elektroninė parduotuvė sukurta pagal pasaulinius standartus – naujoji svetainė yra vienas iš pagrindinių prekės ženklo tarptautinės plėtros įrankių. Svetainė patraukli, pilnai atspindi „Julia Janus“ koncepciją, joje patogu apsipirkti.
„Visas „Julia Janus“ kuriamas turinys – blog’as, „Instagram“ nuotraukos, kolekcijos nuotraukos ir stalo motyvas yra glaudžiai susijęs su parduodamomis prekėmis. Sukurtos galimybės pirkti tiesiai „nuo stalo" tituliniame puslapyje, įsigyti kataloge esančias prekes arba įsidėti jas į „norų sąrašą“ jeigu jų dar nėra pardavime. „Julia Janus“ svetainėje taip pat galima skaityti straipsnius apie dizainerių kūrybinius ieškojimus ir tame pačiame puslapyje įsigyti jų kūrybos vaisius – pasakoja Eglė Ribačiauskaitė, puslapį kūrusios agentūros „Ad Fingers“ atstovė.
Šiais laikais žmonės apsiperka visur ir visada, todėl juliajanus.com techniškai yra pilnai pritaikyta platforma visiems išmaniesiems įrenginiams. Pabandykite sumažinti ir padidinti naršyklės langą ir pažiūrėkite patys, kaip keičiantis lango dydžiui keičiasi ne tik informaciniai blokai, bet ir ištisi dizaino elementai.