Šįkart net suknelės ir sijonai išsiskiria patogumu ir paprastumu – daugelis jų laisvai krintantys, megzti ar pasiūti iš aksomo.
Romantiškesnėms ir moteriškesnėms damoms dizaineriai taip pat turi ką pasiūlyti. Taliją pabrėžiančios „Elie Saab“ ar „Saint Laurent“ suknios prabangiai žėri dėl blizgučių ar kristalų. Apskritai blizgučiais šįkart nusėti beveik visi drabužiai: sijonai, megztiniai ir net paltai.
Iš masės žėrinčių kolekcijų išsiskyrė dizainerės Vivienne Westwood kolekcija. V.Westwood sijonais ir suknelėmis aprengė vyrus, o kostiumėliais – moteris.
Net kiekvienos kolekcijos svarbiausiu modeliu laikoma vestuvinė suknelė šįkart puošė ne manekenę, o manekeną. Jaunikiu tapo moteris. Kolekcijos svečių emocijoms liejantis per kraštus jaunavedžiai aistringai pasibučiavo.
Neaišku, kokią įtaką mados pasauliui ateityje turės šis V.Westwood išsišokimas, tačiau tenka pripažinti, kad kuo toliau, tuo sunkiau darosi išsiskirti mados pasaulyje. Pernai pirmą kartą mados istorijoje „Chanel“ vestuvinę suknelę pristatė nėščia manekenė.
Štai šiemet mados namai „Dolce & Gabbana“ sukėlė emocijų audrą, kai ant podiumo išleido manekenes su vaikais ir dar nevaikštančiais mažyliais ant rankų.
Tad kas liko mados panke tituluojamai Vivienne? Sukurti ką nors, ko dar nebuvo.