A. Videika kuria vestuvines sukneles, kurioms reikia subręsti

2015 m. sausio 22 d. 07:14
lrytas.lt
Išlindo yla iš maišo: daugiausia nuotakų – vyresnio amžiaus. O nuo kada prasideda vyresnis amžius, kiekvienas suvokia pagal save. Bet kokiu atveju šis mados namų „Vamp“ dizainerio Arvydo Videikos (34 m.) tyrimas pradžiugins nemažai moterų. Ir joms, o ne tik mokyklos suolą baigusioms trinti merginoms skirta jo nauja vestuvinių suknelių kolekcija.
Daugiau nuotraukų (1)
– Kas naujo vestuvių verslo pasaulyje?
– Vestuvės tampa didžiuoju gyvenimo įvykiu, skiriamos sumos, rengiamasi kaip rimčiausiems projektams, koncertams. Žinau planuotojų, kurios metams dar neprasidėjus jau buvo užimtos, – vestuvės pradedamos planuoti prieš pusantrų, dvejus metus, o dekoras šventės vietą paverčia tikra pasaka.
– Vestuvinė suknelė – mažiausiai mados įnoriams paklusnus rūbas ar vis dėlto įmanoma įlieti ko nors nauja? Ar vis dėlto klasikinis grožis lieka nepajudinamas?
– O kaip kitaip dar galėtų būti? – juokėsi Arvydas. – Juk tai jaunystės ir tos naujos pradžios šlovinimo akimirka, tad kur ir kada, jei ne tokią dieną įsiamžinti taip, kad ir anūkai gėrėtųsi! Džiaugiuosi, kad vestuvinė suknelė vis rečiau atrodo kaip kičinis tortas, o nuotaka neprimena garbanotos lėlės.
Vienas po kito pasaulyje atidaromi nuotakoms skirti mados namai, tad galiu drąsiai teigti – ateityje tai bus viena konkurencingiausių mados pramonės šakų. Amžinai mirštanti aukštoji mada bent jau iš dalies atgims vestuvinėje, nes jai čia puiki terpė – mažiausiai ribojami dizaineriai tiek dėl biudžeto šiam išskirtiniam rūbui, tiek dėl fantazijos.
– Kaip galėtumėte apibūdinti naujausią savo kolekciją – kokie nauji niuansai?
– Trapumas, subtilumas, paslaptis. Dešimtys metrų tiulio, šifono ar organzos sluoksniuojasi ir sukuria unikalius baltos spalvos atspalvius, kurie tarsi liejasi vienas iš kito. Dideli gėlių motyvai tarsi nubyra nuo vėjo šuoro ir žaismingai atidengia nuotakos kojas. Spalvos keičiasi nuo baltos viršuje iki vandens atspalvio rožių apačioje.
– Kur tinka tuoktis vilkint jūsų sukurtą suknelę?
– Kadangi mūsų nuotakos nepaliauja stebinti pasirenkamomis vietomis, stengiamės pasiūlyti suknelių visiems atvejams – nuo kuklios plazdančios vestuvėms paplūdimyje, kur nereikia nei aukštakulnių, nei griežtos šukuosenos, iki pompastiškos, netinkamos net važiuoti automobiliu – jei puota vyksta rūmuose. Būtinai kuriu sukneles modernioms vestuvėms gurmaniškame restorane.
– Ar turėjote žvaigždiškų įgeidžių, kuriuos galbūt net patenkinote?
– Būsiu nekuklus: renkame audinius parodose Milane ir Paryžiuje, dirbame vienuoliktus metus ir aprengėme pusę tūkstančio nuotakų, todėl sunkiai įsivaizduoju nepatenkinamą įgeidį.
– Ar dažnai šiuolaikinė mergina renkasi klasikinę suknelę, kokios yra jūsų kolekcijoje?
– Net ir šiuolaikinė mergina, karjeristė, didelės įmonės vadovė neužsisako suknelės bent jau nepasimatavusi tiulinės pūstos... Beje, šis princesiškas modelis daug kam ir tinka, tad kodėl jo nepasirinkti?
O modernaus dizaino suknelės vis dėlto daugiau renka „patinka“ mūsų interneto puslapyje nei yra užsakomos, man tai paradoksas.
– Ką manote apie šampano, vanilės ir baltą suknelę – kuri spalva geriau?
– Visada geriausia spalva yra ta, kuri tinka. Bet visada sakau: pieno atspalvis tobulai tinka kiekvienai nuotakai, atrodo taip pat – ar lauke, ar esant dirbtiniam apšvietimui, o ir pamergė šviesesnės jau nepasirinks.
Neseniai girdėjau net ir juoką iš būsimos nuotakos motinos: „Tai kaip, vaikeli, tu čia rudą (turima galvoje šampano spalva) renkiesi, juk net staltiesės – ir tos baltesnės bus.“ Taigi balta yra balta.
– Kokią suknelę rinktis brandaus amžiaus jaunajai – 40 metų ir vyresnei?
– O kaip atrodo šiuolaikinė keturiasdešimtmetė? Žodžiu „brandi“, manau, galima apibūdinti šešiasdešimtmetę ir vyresnę moterį. Būtent ką tik mokyklą baigusių merginų – mažuma, o keturiasdešimtmetės ir vyresnės – nemaža dalis mūsų klienčių. Jos puikiai atrodo – sportuoja, save puoselėja. Mūsų suknelėms reikia subręsti, reikia mokėti jas „išnešti“, o tai ateina su amžiumi ir, patikėkite, tuomet atrodo pribloškiamai!
Nuotaka, vyresnė nei 40 metų, nesirenka gipiūrinio kostiumėlio. Viena klientė taikliai pasakė: „Net nesiūlykite tokių audinių, su jais aš labai vintažinė atrodau“, ir ji teisi. Reikia pažinti savo kūną, žinoti, kur sudėti akcentus, ką pridengti. Eiti avint „Christian Louboutin“ aukštakulnius, pozuoti prieš objektyvą vyresnės moterys moka geriau. Sakoma, kad gyvenimas tik prasideda po keturiasdešimties, tad kodėl jo nepradėti stilingai? Daugiau Lietuvos ir užsienio garsenybių gyvenimo naujienų – mūsų „Facebook“ paskyroje!
Arvydas VideikaMadaVamp
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.