Kolekcijos reklaminės kampanijos vieta išskritinė – ji parinkta aukštai virš metropolio ir jo dangoraižių, o erdvė formuoja foną naujajam Zegna lyderiui. Tai – vyras dominantas, valdantis savitą pasaulį nuo miesto viršūnę simbolizuojančių stogų ir taip atskleidžiantis savo asmeninę laisvę.
Zegna mados namai paryškino savo ikonografiją, evoliucionavusį siluetą bei vyro požiūrį: naujasis lyderis dėvi išskirtinius drabužius, sugeba nepriekaištingai sulieti kontrastuojančias detales, atspindi modernų požiūrį, kuris atskleidžiamas spalvų ir tekstūrų kombinacijomis, stiliaus simboliu tapusiais dryžiais.
Istoriją vaizdais pasakoja stipri „Inez & Vinoodh“ dueto fotografija, kurią įkvėpė kinematografijos kalba ir ypač legendinis vokietis režisierius Wim Wenders.