„Ermenegildo Zegna“ kolekcijos ašis - vyras dominantas

2014 m. gruodžio 4 d. 09:41
lrytas.lt
Italų mados namų „Ermenegildo Zegna“ aukštosios mados kolekcija, skirta 2015 m. pavasario ir vasaros sezonui, nagrinėja bei savaip interpretuoja architektūros ir erdvės dichotomiją. Šių dviejų sąvokų kontrastas buvo ir pagrindinis sezono kolekcijos įkvėpimo šaltinis.
Daugiau nuotraukų (1)
Kolekcijos reklaminės kampanijos vieta išskritinė – ji parinkta aukštai virš metropolio ir jo dangoraižių, o erdvė formuoja foną naujajam Zegna lyderiui. Tai – vyras dominantas, valdantis savitą pasaulį nuo miesto viršūnę simbolizuojančių stogų ir taip atskleidžiantis savo asmeninę laisvę.
Zegna mados namai paryškino savo ikonografiją, evoliucionavusį siluetą bei vyro požiūrį: naujasis lyderis dėvi išskirtinius drabužius, sugeba nepriekaištingai sulieti kontrastuojančias detales, atspindi modernų požiūrį, kuris atskleidžiamas spalvų ir tekstūrų kombinacijomis, stiliaus simboliu tapusiais dryžiais.
Istoriją vaizdais pasakoja stipri „Inez & Vinoodh“ dueto fotografija, kurią įkvėpė kinematografijos kalba ir ypač legendinis vokietis režisierius Wim Wenders.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.