Batai iš kvepiančios gumos, milžiniška menininkės Agnės Kišonaitės lūpdažio skulptūra iš gausybės lūpdažių, maudymosi kostiumėlių kolekcijos pristatymas naktiniame klube – tai tik keli patrauklūs festivalio akcentai.
Renginio idėja kilo, kai klaipėdiečiams nusibodo, kad madą diktuoja Vilnius. „Sostinėje mugės, brendai, tradicijos, naktiniai butikų išpardavimai. Butikų – milijonas. Norim, kad ir Klaipėdoje taip būtų. Esame didelis miestas su daug stilingų žmonių“, – tvirtino mados festivalio „Ikra mada“ prodiuserė Jurga Sutkutė.
„Kodėl klaipėdiečiai turi važiuoti nusipirkti dizainerių rūbų į Vilnių? Kodėl mums nesusikūrus kažko panašaus?“, – festivalio gimimo istoriją pradėjo Jurga. Ji pati – šiaulietė. Į Klaipėdą ją atviliojo vyras. Dviejų vaikų mama kartu su savo „princu“ ir kelių bičiulių kompanija festivalį organizuoja jau trečius metus.
Ji džiaugėsi, kad į renginį pavyko prisivilioti jaunimui gerai žinomus Lietuvių dizainerius, kurių prekės ženklai žinomi ir pas mus, ir svetur.
Tokių sąraše – „Laba diena“, „Fum par Fum“, „LT Identity“, „Vivi“. Parduotuvių kambaryje savo vienetinius kūrinius pardavinėja 40 mažų mados ir dizaino ženklų parduotuvių.
Šeštadienio vakare nusipirkę bilietus galės žiūrėti 16 drabužių kolekcijų. Jas į Klaipėdą atvežė Lietuvos, Latvijos, Estijos, Vokietijos ir Ukrainos kūrėjai. Penkios kolekcijos atkeliavo iš Rygos, keturios – iš Klaipėdos.
Savo kūrybą demonstruos konceptuali dizainerė iš Berlyno Magdalena Bonamin. Šio pasirodymo metu manekenai pieš vieni kitiems ant kostiumų. Dizainerė iš Ukrainos rūbais primins apie karo nuojautą – jos kostiumai paženklinti prasmingais tekstais.
Svarbi programos dalis – nemokami seminarai. Planuojantys kurti prekės ženklą, galės išgirsti sėkmės istorijų ir pasimokyti iš tai jau padariusių kolegų. Svajojantys apie charakterį atitinkančius kvepalus, galės juos susikurti Aisčio Mickevičiaus seminare.
Festivalyje taip pat galima aplankyti pagal Rolando Barthes sistemą sugalvotą parodą apie mados atsiradimą.