Lietuvos dizainerių kolekcijose – šviesą atspindintys elementai

2014 m. rugpjūčio 7 d. 15:26
lrytas.lt
Nuo šių metų liepos 1 d., įsigaliojus Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimams, kurie įpareigoja dviratininkus dienos metu vilkėti šviesą atspindinčią liemenę arba važiuoti su įjungtais žibintais, apie dviratininkų aprangą kitu kampu ėmė galvoti ir drabužių dizaineriai.
Daugiau nuotraukų (1)
Jų teigimu, dabar, labiau nei bet kada anksčiau, atsirado poreikis sujungti madą su saugumu kelyje. Prie naujos iniciatyvos „Mada, kuri saugo“ savo kūrybos darbais jau prisijungė drabužių dizaineriai Martynas Kazimierėnas („MARCH Design studio“), Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė („LT Identity“) bei Dovilė Cibulskaitė ir Ana Romanova („IS IT PURE?“).
Į naujai priimtą tvarką pažvelgti kūrybiškai tiek dviratininkus, tiek drabužių dizainerius pakvietė ERGO draudimo grupė, šiemet visiems norintiems „Velomaratono“ dalyviams dovanojanti nemokamą draudimą nuo nelaimingų atsitikimų. Be to, „Velomarotono“ metu gyventojai kviečiami į dirbtuves, kuriose su dizainerių pagalba savo atsinešus paprastus marškinėlius galės paversti madinga, kelyje saugančia apranga.
Pasak dizainerės Dovilės Cibulskaitės, kuri po iniciatyvos „Mada, kuri saugo“ vėliava kuria dviratininkams skirtą madingą lietpaltį, suderinti praktinę drabužių funkciją su estetine įmanoma beveik visais atvejais.
„Pasaulyje yra ne vienas prekės ženklas, kuriantis aprangą būtent dviračių mylėtojams. Tokia, atskirai sporto šakai sukurta apranga, ne tik maksimaliai sumažina visus dėl oro sąlygų ar dėl fizinės veiklos galinčius iškilti nepatogumus, bet ir yra unikali bei stilinga, o tai šiuolaikiniam žmogui yra labai svarbu“, – teigia kūrybinio dueto „IS IT PURE?“ narė D.Cibulskaitė.
Pasak jos, šiandien jau niekas neabejoja, kad tokios sporto prekės, kaip riedlentė, slidės ar dviratis gali būti ir įvaizdžio dalimi. Į dviratį nebežiūrima kaip į tiesiog transporto priemonę, kuri padeda nusigauti iš taško A į tašką B ar išvengti miesto kamščių.
Iniciatyvos „Mada, kuri saugo“ sumanytojai taip pat įsitikinę, kad visos prevencinės priemonės bus maksimaliai efektyvios tuomet, kai bus patrauklios ir pritaikytos individualiems žmogaus poreikiams bei skoniui.
„Kuo daugiau bus kalbama, tuo greičiau žmonėms taps natūralu, kad kelyje kiekvienas eismo dalyvis turi būti matomas. Mes siekiame parodyti, kad kiekvienas gali atrasti unikalią ir sau patinkančią formą būti saugiu kelyje“, – teigia Europos draudimo bendrovės „ERGO Insurance“ Lietuvoje generalinis direktorius Saulius Jokubaitis. Jo teigimu, net ir naująją tvarką kūrusių institucijų saugaus eismo specialistai pripažįsta dviratininkų teisę į saviraišką, tačiau svarbiausia, kad būtų išlaikyti saugumo standartai.
Rugpjūčio 24 d. „Velomaratono“ metu visi, užsukę į „ERGO zoną“ ir atsinešę savo marškinėlius, galės susikurti originaliai šviečiančią ir saugią aprangą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.