Pagrindinį AB “Plasta” įsteigtą produkto ir industrinio dizaino kategorijos prizą pelnė Povilė Šepetytė (VDA) už „Reed“ high-end klasės garso kolonėles. Šio projekto idėja paremta alegorija į garso nesvarumą ir abstraktumą. Jungiant skirtingas medžiagas ir pakabinant kolonėlę, vibracijos praranda inerciją ir visiškai nuslopsta prieš pasiekdamos pagrindą, ant kurio stovi kolonėlė.
Papildomas šios kategorijos prizas atiteko Ignui Survilai (VDA) už sulankstomą paspirtuką „Pigeon“. Šis apie 2 kg turintis sverti koncepcinis paspirtukas turi tik būtiniausias detales ir susilenkia vienu kojos paspaudimu.
Internete vykusio balsavimo dalyviai publikos prizą skyrė Neringai Pučkoriūtei (VDA Telšių fakultetas) už juvelyrinius ženkliukus „Panemunės pilies memorabilia“. Autorės tikslas buvo suvenyrą pabrėžti kaip prisiminimą, gražios istorijos liudininką, kuris kelia nostalgiją ir yra funkcionalus savo aliuzija į konkrečią vietą.
Pagrindinis mados ir dizaino kategorijos prizas šiemet buvo skirtas Liucijai Kvašytei (VDA) už kolekciją „Kelionė 83‘ – 13‘“. Kolekciją, kurioje autorė siekė suderinti seną ir naują, ištirti kartų problematiką, atrasti harmoniją su aplinka bei aplinkiniais, inspiravo tėvo ir dukters santykiai. Tėčio paveikslas kolekcijoje perteiktas per idealizuoto personažo – veržlaus, laisvo ir harmonijoje su aplinka esančio alpinisto - įvaizdį.
Papildomas šios kategorijos prizas atiteko kūrybinės-eksperimentinės kolekcijos „Ji?“ autoriui Tomui Baranauskui (VDA). Jis savo kolekcijoje analizuoja lyčių asimiliacijos vyksmą ir siekia atskleisti skirti atskleisti šiuolaikinį deformuotą moters įvaizdį - nuo itin aiškaus, klasikinio, peraugančio į dekonstruotą meninę išraišką.
Publikos prizą pelnė Elmira Asadulajeva (Vilniaus dizaino kolegija) už kolekciją „Home_LT“, kurioje autorė pateikia naują požiūrį į lietuvių liaudies meną ir siekia suprantamai ir patraukliai perteikti jį šiuolaikiniam mada besidominčiam miesto jaunuoliui. Bendradarbiaujant su „Studija LT“ sukurtoje kolekcijoje praeitis susitinka su ateitimi, etnografiniai motyvai maišomi su futuristiniu stiliumi.
Grafinio dizaino kategorijoje pagrindinis prizas atiteko Marijai Matiušovai (Vilniaus dizaino kolegija) už taktilinę knygą apie grafinį dizainą, skirtą akliesiems ir matantiesiems susipažinti su grafinio dizaino ypatybėmis.
Papildomas prizas skirtas Modestai Kalkytei (VDA) už projektą „Struktūrolonija“. Gilindamasi į struktūras ir kolonijų sandaras, autorė galvojo apie žmonių bendruomeniškumą, gyvenimo formas ir kūrė organiškus raštus, atkartojančius kolonijines struktūras ir vegetaciją.
Daugiausia publikos simpatijų grafinio dizaino kategorijoje pelnė Gabijos Platukytės (VDA Kauno fakultetas) įmonei „Aus baus bus medaus“ sukurtas identitetas ir pakuotės.
Kiekvienos kategorijos laimėtojas apdovanotas 4000 Lt piniginiu prizu. Konkurso prizinis fondas įsteigtas su rėmėjų – Vakarų medienos grupės, Lietuvos kultūros tarybos, AB Plasta – pagalba.
Šie ir 11 kitų konkurso nominantų darbų bus eksponuojami TITANIKE iki liepos 26 d. veiksiančioje parodoje. Šiemet geriausi Lietuvos jaunųjų dizainerių darbai bus pristatyti ir tarptautiniu mastu - konkursą organizuojantis Dizaino inovacijų centras su LR ambasados pagalba „Jaunojo dizainerio prizo 2014” darbus eksponuos Londono dizaino festivalyje, vyksiančiame rugsėjo 17-21 d.
„Jaunojo dizainerio prizo 2014“ komisiją sudarė mados dizaineriai Egidijus Sidaras (mados namai „Cantas“) ir Kristina Kruopienytė, produkto dizaineriai Dalia Mauricaitė („Daiktų viešbutis“) ir Moses Kang bei grafikos dizaineriai Kotryna Zilinskienė (dizaino studija „PrimPrim“) ir Vilmas Narečionis („Verslo žinios“).
Konkursą „Jaunojo dizainerio prizas“ VDA Dizaino inovacijų centras kasmet rengia nuo 2011 m. Jo tikslas – išskirti ir apdovanoti ryškiausius ir didžiausią potencialą demonstruojančius jaunosios kartos dizainerius, taip skatinant jų konkurenciją ir tobulėjimą; pristatyti jų darbus verslo, pramonės atstovams bei plačiajai visuomenei, suteikiant postūmį laimėtojų profesinei karjerai.