Nors prilygti tokiam genijui kaip Marcas Jacobsas yra sudėtinga, o jo pristatymų scenografija svečius stebindavo didingumu, N.Ghesquiere karjerą „Louis Vuitton“ mados namuose nusprendė pradėti ramiau, tyliau, kukliau. Vietoje ištaigingų dekoracijų mados elitą pasitiko švari šviesi erdvė, o pati kolekcija buvo skirta ne konkrečiai temai, ką teigdavo M. Jacobsas, bet klasikiniams prancūziškiems siluetams bei tam, kas nepavaldu laikui.
Ant kiekvienos svečiams skirtos vietos dizainerio komanda paliko N. Ghesquiere rašytą tekstą apie debiutą „Louis Vuitton“, norą gerbti M. Jacobso palikimą bei kiekvieno dizainerio troškimą sukurti tai, kas būtų amžina. Nors ne paslaptis, kad inovatyvi prancūzo kūryba „Balenciaga“ mados namams įkvėpė ne vieną dešimtį jaunųjų kūrėjų, naujoji kolekcija šią tradiciją tęs.
Nusprendęs daugiausiai dėmesio skirti kokybiškiems audiniams (ypač odai), N. Ghesquiere debiutinėje kolekcijoje pristatė aštuntojo dešimtmečio stiliaus siluetus: tiesius paltus, trumpų sijonų bei plonų megztukų derinius, puikius ilgaaulius batus, per liemenį suveržiamus lauko drabužius. Itin gerai tai, kad drabužių neužgožė aksesuarai, o kiekviena detalė atrodo lengvai pritaikoma kiekvienam garderobui.
Kritikai jau teigia, kad šios kolekcijos drabužiai bei aksesuarai turėtų tapti kolekcinėmis vertybėmis, o ant podiumo nusilenkti išbėgęs N. Ghesquiere sulaukė ne tik gausių aplodismentų, bet ir paskatinimų šią puikių kokybiškų drabužių kryptį vystyti ir toliau.