Septintojo dešimtmečio stilistika, ryškūs spalviniai kontrastai, grafikos detalės – naujiena „Valentino“ mados namų moteriai, kuri iki šiol dažniau rinkdavosi švelnų, romantišką Renesanso menininkų darbų įkvėptą įvaizdį. Tiesa, kūrybinis mados namų duetas atrado įdomią išeitį, kaip pop meno motyvus priartinti prie „Valentino“ įvaizdžio: viena pagrindinių kolekcijos spalvų tapo ryški raudona, jau keletą dešimtmečiu laikoma mados namų vizitine kortele. Raudonus audinius dizaineriai pritaikė A silueto mini suknelėms marškinių apykaklėmis, patogiems megztiniams, apsiaustams.
Kiek subtiliau atrodė antroji kolekcijos dalis, kuriai dizaineriai parinko itin ramų, žemišką koloritą, pristatė asimetriškas lengvai krintančio audinio sukneles, sijonų bei patrumpintų apsiaustų derinius. Rudeniškus derinius užbaigė odiniai ilgaauliai batai bei rudos odos rankinės.
Vakariniai drabužiai, parodyti pristatymo pabaigoje, tarsi atkartojo paskutinės aukštosios mados kolekcijos temą – perregimus audinius papuošę siuvinėjimai, drugelių bei gėlių formos aplikacijos smarkiai skyrėsi nuo pirmosios šou dalies stilistikos. Nors būtų įdomu pamatyti nuo romantiško įvaizdžio nutolusią „Valentino“ kolekciją, šioji ateinantį rudenį tikrai patiks ištikimoms mados namų klientėms.