Keletą pastarųjų sezonų nagrinėję britiško kostiumo konstrukciją bei kūrę tai, ką kritikai vadino XXI-ojo amžiaus Šerloko Holsmo apranga, šiemet mados namų dizaineriai Pierpaolo Piccioli ir Maria Grazia Chiuri nusprendė pasirinkti kiek kitokią kryptį.
Net savo aukštosios mados kolekcijose akcentavęs paprastumo, kasdieniškumo idėjas, kūrėjų duetas kitą rudens-žiemos sezoną vyrams taip pat siūlo pamiršti įprastą eilutę, nepatogią avalynę, pabodusius griežtus marškinius.
Visa tai keičia gerokai laisvesni siluetai: kiek per didelis paltas, švelnios vilnos megztinis apvalia apykakle, šiek tiek neišbaigtai atrodantis kailinis paltas, po švarku dėvimas nertinis aukštu kaklu. Net įprastą skrybėlę keičia jaunatviškesnė, šypseną kelianti žvejo kepuraitė, o vienspalvį standžios vilnos audinį – veltinį primenanti faktūra, kamufliažinė spalvų gama.
Vis dėlto kolekcijoje itin ryškus prabangos motyvas, nes P.Piccioli bei M.Grazia Chiuri daug dėmesio skyrė audinių atrinkimui, subtiliai spalvų paletei. Pavyzdžiui, dienai skirti kailio puspalčiai buvo pasiūti iš net kelių rūšių kailio, šilti paltai – iš dvipusio kašmyro, o aksesuarams bei avalynei naudota tik geriausia matinio efekto oda. Jokių nereikalingų kompromisų – “„Valentino” vyras gali sau leisti rinktis geriausia, tačiau kitą rudenį bei žiemą jis svarbiausia bus tai, kas leidžia jaustis gerai.