Kiekvienam pasirodymui ypatingai besiruošianti N. Kazlauskaitė-Kazlaus Izoldos vaidmeniui pasipuošė mados namų „Cantas“ ir gemologės bei juvelyrikos dizainerės Almos Dūdienės sukurtu ansambliu: žėrinčia žemę siekiančia suknia ir papuošalais iš brangakmenių.
Kad koncerto publiką žavėtų ne tik muzika, bet ir atlikėjų išvaizda, mados namai „Cantas“ kartu su gemologe Alma Dūdiene ėmėsi įspūdingo įvaizdžio projekto. Specialiai Izoldos vaidmeniui operos solistei buvo sukurti ir nupiešti keli aprangos bei papuošalų eskizai, iš kurių Nomeda išsirinko jai labiausiai patikusius. Sulig eskizų patvirtinimu, pasiūta prabangiu stiklinių karoliukų audiniu dekoruota suknia ir net kelis mėnesius kurti papuošalai iš deimantų, akvamarinų ir safyrų.
N.Kazlauskaitei-Kazlaus pagaminti auskarai, vėrinys ant kaklo ir žiedas, taip pat apyrankė iš safyrų. Didieji akmenys – deimantais puošti akvamarinai balto aukso aptaise. Auskarai ir vėrinys – pasikartojančio motyvo. Kaklo papuošalą laiko keliomis eilėmis suvertas safyrų vėrinys, pasikartojantis ir apyrankėje.
„Akvamarinai labai tinka scenai, nes tai – stiprūs ir blizgūs, šviesą labai gražiai atspindintys akmenys, - sakė vėrinį sukūrusi juvelyrikos dizainerė Alma Dūdienė. - Šių trijų brangakmenių dermė – puikus Nomedos pasirinkimas, nes R. Vagnerio muzika sudėtinga, sunki ir lengvesni papuošalai jos fone būtų tiesiog pradingę“.
Vienetinių papuošalų ir aprangos dermę kūrė „Cantas“ mados namų dizaineris Egidijus Sidaras: „Norėjosi palikti vietos kaklo papuošalui, todėl suknelės iškirptė – gana gili. Suknelė sukurta iš dviejų audinių – juodo šilko ir stiklo karoliukais dekoruoto tinklo, kurį Nomeda parsivežė iš Milano. Abu audiniai dera ir yra žvilgūs, todėl puikiai tinka scenai, o ypač – Izoldos vaidmeniui, mat II operos „Tristanas ir Izolda“ veiksmas daugiausia vyksta naktį. Stiklo karoliukais dekoruota medžiaga – gana sunki, todėl suknelės siluetas natūraliai pagal kūno linijas slysta žemyn, taip pabrėždamas moteriškumą“.
Jau trejus metus garsiajam šalies sopranui scenos aprangą ir drabužius išeigai kuriantis dizaineris pastebėjo, jog Nomeda nėra įnoringa klientė: „Su Nomedos kostiumais dviračio išradinėti nereikia. Ji visuomet aiškiai žino, ko nori, tačiau įsiklauso ir į kito nuomonę. Scenoje Nomeda nėra labai ekstravagantiška. Dažniausiai renkasi juodą, raudoną spalvas“. Pagrindinis daininikės reikalavimas – patogumas, kad scenoje ji jaustųsi laisvai ir drabužis nevaržytų krūtinės ląstos. „Dainininkai oru gyvi, todėl visuomet prašau drabužio pernelyg neužveržti“, - sakė N. Kazlauskaitė-Kazlaus. Naujoji suknelė nugaroje suvarstyta, tad jos plotį dainininkė gali reguliuotis pati.
N. Kazlauskaitė-Kazlaus kiekvienam pasirodymui scenoje ruošiasi ypatingai: „Ir pati labai rūpinuosi savo įvaizdžiu, ir draugų, einančių į renginį, visuomet prašau pasipuošti, nes tuomet jų šventinė nuotaika padvigubės“.
Vilniuje puikiai pavykusiu koncertu besidžiaugianti atlikėja sakė, jog patogus ir įvaizdį, šiuo atveju – Izoldos, atitikęs kostiumas prisideda prie pasirodymo sėkmės. „Scenoje labai padeda, jei kostiumas perteikia ir sustiprina reikalingą stilistiką, personažo charakterį... Man labai patinka ši mano darbo dalis – rūpintis savo įvaizdžiu ir dalyvauti jo kūrime. Patinka dirbti su profesionalais, ar kalbėtume apie sceną, ar apie kostiumų kūrimą. Manau, tai, kas buvo padaryta kuriant drabužius ir papuošalus Izoldos veidmeniui, yra tikras menas. Jau vien ta optinė apgaulė – žiūrovams atrodė, kad mano suknelė buvo nepaprastai lengva, nors iš tikrųjų puošnus stiklo karoliukais siuvinėtas audinys yra gana sunkus“, - sakė N. Kazlauskaitė-Kazlaus.