Milane prabangių drabužių mylėtojai šluoja parduotuves, esančias Manzoni, Montenapoleone, Sant'Andrea, Via della Spiga gatvėse. Žvalgosi po Vittorio Emanuele II galeriją, įsikūrusią prie pat Milano katedros. Panašu, kad milaniečiams mada šventa – vietos valdžia netgi katedros sienas leidžia „papuošti“ vienų ar kitų mados namų reklama. Romoje spūstys prie Via dei Condotti, Paryžiuje prabangūs butikai driekiasi ties Etienne Marcel gatve ar Pergalės aikšte. Niujorkietės išskirtinių daiktų ieško Madisono ar Penktojoje aveniu.
O kur lankosi lietuviai, norėdami savo drabužinę atnaujinti garsių mados namų apdarais neišvykę iš gimtosios šalies?
Sostinės Rotušės aikštę jau ne vienerius metus puošia prabangūs drabužių ir aksesuarų salonai. Ir ne tik užsienio šalių dizainerių, bet ir lietuvių kūrėjų butikai. Didžiausią plotą užėmusios „Aprangos“ grupės ir įmonės „Du broliai“ drabužių parduotuvės. Prie pat jų įsikūręs ir neseniai rekonstruotas dizainerės Ramunės Piekautaitės salonas. Panašu, kad ne tik jame sienos vis dar kvepia dažais. „Aprangos“ grupė ėmėsi pertvarkyti visas savo parduotuves Didžiojoje gatvėje.
Šios įmonės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas portalui lrytas.lt sakė, kad mados versle kas šešerius ar septynerius metus reikia ryžtis permainoms. Parduotuves atnaujinti yra būtina.
„Rotušę norime paversti labai gražiu „rajonu“, nors čia jau ir dabar pakankamai gerai, tačiau verta pastebėti, kad daugelis parduotuvių yra seniai rekonstruotos, todėl norime pirmieji pradėti atnaujinimo darbus“, – kalbėjo R.Perveneckas. Per pusę metų „Aprangos“ grupė žada pertvarkyti visas savo parduotuves ir turėti šešias naujas.
Vilniečiams ir sostinės svečiams ką tik duris atvėrė rekonstruota, visiškai naujos koncepcijos „Emporio Armani“ drabužių parduotuvė. Kaip tikino R.Perveneckas, prieš tai buvęs salonas ir šis skiriasi iš pagrindų.
Naujajame salone pirkėjus džiugins įdomus interjeras – lenktos sienos, netradicinis apšvietimas, kitokios grindys. „Apranga“ buvo pirmoji Rytų Europoje atidariusi „Emporio Armani“ parduotuvę. R.Perveneckas sakė, kad tai viena madingiausių „Armani“ prekės ženklo linijų, po „Armani jeans“ linijos pagal apyvartą mados versle – reikšmingiausia. Drabužiai skirti jauniems stilingiems žmonėms ir yra santykinai pigesni negu kai kurie kiti prestižo prekės ženklo drabužiai.
Didžiojoje gatvėje netrukus duris atvers labai prabangi „Mados linijos“ parduotuvė, kurios idėja jau realizuota Taline. Atnaujinami „Ermenegildo Zegna“ ir „Hugo Boss“ salonai. Kovo mėnesį pirmą kartą Lietuvoje bus galima įsigyti „Burberry“ ženklo drabužių.
„Prabangos prekių verslas buvo pirmasis, kurį pakirto pasaulinė ekonominė krizė. Tačiau jis pirmasis po jos ir atsigavo. Maždaug prieš dvejus metus sugrįžome į ikikrizinį prabangos prekių pardavimo lygį. Šiuo metu mes turime vienus geriausių rezultatų prabangos prekių versle. Tiesa, tokie rodikliai yra visame pasaulyje. Galiu teigti, kad šiuo metu prabangos prekių verslas išgyvena pakilimo laikotarpį. O tai susiję ir su nauja pirkėjų karta – turtuolių iš Azijos šalių antplūdžiu“, – portalui lrytas.lt pasakojo R.Perveneckas.