„Populiaraus vermuto logotipas – juodai, baltai, raudonas – panašus į mano mados namų ženklą“, – sutapimą pastebėjo S.Straukaitė. Provokuojančiu stiliumi garsėjanti dizainerė kurdama marškinėlius siekė sukurti „Martini“ ir savo „straukaitiško“ dizaino sintezę.
Mados namų „Cantas“ dizaineriui E.Sidarui vermuto pavadinimas asocijuojasi su geru laiko praleidimu draugų kompanijoje, prabangiu naktiniu klubu ir kokteilio taure. „Man tai - jaunatviškas gėrimas, todėl mano marškinėliai modernūs ir minimalistiniai. Panašūs į mano kuriamą drabužių stilių“, – sakė E.Sidaras.
Tuo tarpu dizainerė D.Urbonavičiūtė – atvirkščiai – kuria eklektiško stiliaus marškinėlius. „Daug nėrinių, šifono, žaismingų stikliukų. Man „Martini“ asocijuojasi su švente“, – marškinėlių dizaino vizija pasidalino dizainerė.
Kitai marškinėlių autorei I.Ševiakovaitei populiaraus vermuto pavadinimas siejasi su grožiu, stilingais žmonėmis, kokybe ir daug daug burbuliukų.
A.Pogrebnojui „Martini“ asocijuojasi su vasara, todėl jo ir V.Simanavičiūtės marškinėlių grafika yra novatoriška ir linksma.