Savęs vadinti „Chanel” kūrėjo K.Lagerfeldo favorite Agnė nedrįsta. Tai, kad ir vėl buvo pakviesta, ji vadina laimės dalyku, likimo dovana.
„Karlas – žmogus, kuris turi visas teises būti kritiškas ar net arogantiškas. Tačiau jis – labai paprastas ir nuoširdus. Kuo garsesnis dizaineris, tuo mažiau pasipūtęs. Pučiasi dažniausiai tie, kurie nieko nepasiekę”, – kalbėjo A.Končiūtė.
Ji patikino, kad „Chanel” vyriausiasis dizaineris ir kūrybos direktorius K.Lagerfeldas – malonus, rūpinasi ir maloniai bendrauja su kiekvienu modeliu. Jis žino, kaip turi atrodyti tikra moteris, todėl jo sukurtos kolekcijos įspūdingos.
„Moteris turi būti žavinga, seksuali, skleisti pasitikėjimą savimi.
Tačiau kartu jam svarbu, kad moteris būtų paslaptinga, elegantiška. Taip šis garsus dizaineris stengiasi atskleisti tikrą moters žavesį”, –
pasakojo lietuvė.
Ir šį kartą „Chanel” pristatymas, surengtas kruopščiai paruoštoje Paryžiaus Didžiųjų rūmų („Grand Palais”) erdvėje, buvo įspūdingas.
Kam žvalgytis atgal, jeigu ateityje slypi tiek daug įdomybių? K.Lagerfeldas griežtai atsisako gyventi vakardiena ir žvelgia į rytojų. Tokią kūrėjo pasaulėžiūrą patvirtino jo naujausia rudens ir žiemos aukštosios mados kolekcija „Chanel” mados namams.
Zona, kurioje sėdėjo pristatymo svečiai, atrodė tarsi apgriuvęs teatras: rūdimis ap-
trauktos senos kėdės, įgriuvusias lubas simbolizuojančios nuolaužos, išdužę stiklai, nutrupėjęs tinkas ir šalta pilka betono spalva prognozavo postapokaliptinę tragediją.
Tačiau prasiskleidus tamsioms užuolaidoms pasirodė nuostabus ateities miesto vaizdinys.
Mėlynas dangus ir stiklo bokštai dar niekada neatrodė tokie patrauklūs.
Jie skleidė geresnio rytojaus viltį.
Prasivėrus užuolaidoms svečiai išvydo ir ateities karėmis tapusias manekenes, kurių odinius ilgaaulius batus prilaikė diržai, o sukeltas šukuosenas – specialūs galvos apdangalai.
Vienas svarbiausių kolekcijos motyvų buvo metalo spalva, tad net „Chanel” vizitine kortele tapę tvido kostiumėliai sužibo sidabru, o griežtumo jiems suteikė pakelta pečių linija.
Ne pirmą sezoną iš eilės buvo galima išvysti ir itin trumpų suknelių, kurias K.Lagerfeldas nusagstė smulkiais žvyneliais.
Kai kurios vakarinės suknelės buvo papuoštos dar įspūdingiau – nagingos „Chanel” ateljė siuvėjos ant šifono išdėliojo metalinių plokštelių raštus, kurie iš tolo priminė tradicinį langelių ornamentą, tačiau įsižiūrėjus atrodė kaip kariniai šarvai.
Ateities moteris pagal „Chanel” sieks kuo lengvesnio, šviesesnio įvaizdžio. Pavyzdžiui, lietuvaitė A.Končiūtė ant podiumo pristatė suknelę, kurios priekinė vidurinė dalis sukurta iš balto plastiko dalelių (jos iš toliau atrodė lyg iš popieriaus išlankstytos gėlės), o suknelės šonai papuošti netvarkingais šifono sluoksniais.
Įspūdingai atrodė ir beveik perregimi audiniai, kurie K.Lagerfeldo paliepimu buvo smulkiai išsiuvinėti baltais karoliukais. Iš jų dizaineris sukūrė netradicinių proporcijų sukneles pažemintu liemeniu.
Pristatymą užbaigė nuotakos drabužis, kurį vilkėjo manekenė Erin Wasson.
Vietoj tradicinės suknelės svečiai šįkart išvydo blauzdų vidurį siekiantį baltą paltą didelėmis sagomis bei plačiu diržu. Jo šonai buvo puošti baltu perregimu audiniu, o po apačia slėpėsi plona balta suknelė su petnešėlėmis.