Spėkite, kokią Kalėdų Senelio dovaną labiausiai mėgsta per šventes gauti italai? Dauguma įvairaus amžiaus vyrų ir moterų į šį klausimą atsakytų vienareikšmiškai - mėgstamos grupės kompaktinį diską.
Kalėdų išvakarėse Italijos elegancijos karaliumi vadinamas dizaineris Giorgio Armani savo klientus nustebino nauju kompaktiniu muzikos disku „Emporio Armani Caffe 7“. Jame - įvairaus pobūdžio muzikiniai kūriniai, nuo folkloro iki popso. Ši muzika, pasak Milano kūrėjo, puikiai tinka kaip fonas ir kolekcijų pristatymams. Bet maloniausia klausytis šios muzikos automobilyje.
Italas G. Armani ne kartą yra minėjęs, kad rengdamas savo kolekcijų šou, visa scenografija rūpinasi pats. Režisūra, apšvietimas, taip pat ir muzika – ne šių sričių profesionalų, o dizainerio pasirinkimas. Kolekcijos pristatymo scenarijui modeliuotojas atiduoda visas jėgas, panašiai kaip ir kolekcijos kūrimui. Todėl nuotaika G. Armani pristatymuose visada dvelkia intymiu asmeniškumu. Tai – tipiškai itališkas bruožas, kurį Milano publika ne visada toleruoja.
Tačiau Armani yra Armani. Už šį kūrėją genialesnio italo pasaulis dar nepažino. Todėl šou metu Milano Bergognone teatre skambanti muzika tampa neginčijama harmoninga scenografijos dalimi, kuriai priversta paklusti net garsioji amerikietiškojo „Vogue“ redaktorė Anna Wintour.
Naujojo „Emporio Armani Caffe 7“ CD viršelis dvelkia elegancija, jo spalva – iš 2013 metų žiemos kolekcijos. Viršelis sukelia okeanų erdvės, švaros troškimo, dvasios išlaisvinimo pojūtį. Panaši ir kompaktiniame „Emporio Armani Caffe 7“ diske skambanti muzika.
Tai jau ne pirmas dizainerio išleistas diskas – muzikos kūrinių rinktinė. Prieš kelerius metus „Emporio Armani“ kolekcijos pristatymo metu Milane dizainerio klientams buvo įteikta panaši dovana.