Peržvelgus kolekciją nesunku susidaryti įspūdį, jog D. Karan Niujorko apžvalgą pradėjo nuo viršaus. Pirmos ant podiumo žengusios manekenės pristatė debesų baltumo laisvalaikio derinius (tiesaus kirpimo kelnės ir švarkas, A linijos suknelė ir liemenė), buvo galima pastebėti dangaus mėlynumą simbolizuojančius kasdieniškus džinsinius akcentus – stilingi vyriško kirpimo šortai „DKNY“ merginai suteikė modernumo, laisvės pojūtį.
Žvilgsniui krypstant į dangų remiančius aukštus Niujorko pastatus, kolekcijos drabužiai suspindėjo sidabru – manekenės dėvėjo itin moteriškus sidabrinius pieštuko formos sijonus, derintus su paprastais baltais marškinėliais, taip pat – sidabrinius sportinio stiliaus švarkelius bei batus.
Tik kolekcijos viduryje žvilgsnis pagavo tamsesnius betono, marmuro, granito atspalvius. Jais D. Karan papuošė elegantiškus kasdienius švarkus, nuo liemens platėjančius pusilgius sijonus, sportinio stiliaus kelnes, maudymosi kostiumėlius, odines sukneles. Pradėjus šmėkščioti geltoniems atspalviams bei kamufliažo raštui buvo galima suprasti, jog „DKNY“ mergina grįžo į gatves ir pasirinko stilingą minimalistišką siaurą suknelę be rankovių, puikiai tinkančią karštai vasaros Niujorke dienai.
Pristatymą vainikavo keturios dramatiškos ilgos berankovės vakarinės suknelės. Nors jų dizainas pernelyg nesiskyrė nuo kitų kolekcijoje matytų minimalistiškų modelių, suknelės sužavėjo audinio lengvumu, aukštais šoniniais skeltukais. Viena jų, žinoma, buvo ryškiai geltona, kaip ir pačios nusilenkti išėjusios D. Karan švarkas.