A. Paškevičiūtė tapo prekės ženklo „Mohito“ veidu Lietuvoje

2012 m. rugsėjo 10 d. 17:21
lrytas.lt
Praėjusią savaitę Lietuvos televizijos laidų vedėja Aistė Paškevičiūtė dalyvavo populiariaus Europoje moteriškų drabužių prekės ženklo „Mohito“ fotosesijoje „Moteriškumas grįžta“. Ji vyko Vilniaus senamiestyje ir buvo skirta naujai rudens kolekcijai pristatyti ir pirmosios parduotuvės, įsikūrusios prekybos ir pramogų centre „Ozas“, atidarymui.
Daugiau nuotraukų (1)
„Prekės ženklas skirtas stilingoms, veiklioms, žavioms jaunoms moterims, vertinančioms originalumą. Aistė Paškevičiūtė puikiai atitinka visus šiuos kriterijus, todėl ji ir buvo pasirinkta prekės ženklo veidu Lietuvoje “, - sako generalinis direktorius Ovidijus Dirsė.
„Pasiūlymas dalyvauti fotosesijoje buvo kiek netikėtas, bet labai įdomus. Pirmiausia patiko fotosesijos tema. Apžiūrėjusi naują rudens kolekciją prekybos ir pramogų centre OZAS, supratau, kad prekės ženklo dizaineriai yra tikri virtuozai ir puikiai moka suderinti klasikinį biurų stilių su paskutinėmis mados tendencijomis. Sakyčiau, nauja rudens kolekcija – tai elegantiškumas ir jautrumas su charakteriu. Ypač sužavėjo spalvos. Apsirengus šiais drabužiais, gali eiti ne tik į darbą, bet ir vakarėlį ir visada būsi stilinga bei išsiskirianti“, - sako A. Paškevičiūtė.
MadaDrabužiairudens kolekcija
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.