Susirinkusiems pristatyta, ką tik į Lietuvą atkeliavusi prekės ženklo „Karen Millen” kolekcija. Išpuosėlėtos formos, įkvepiantys audiniai ir turtinga rudens spalvų paletė padaro naujo sezono „Karen Millen“ kolekciją išties žavinga. Kolekcija charakterizuoja stulbinantys aksesuarai: nuo skusto ponio kailio batelių iki prabangių odinių dėkliukų, rafinuotų raštų rankinių ir piniginių.
Dizaineris Juozas Statkevičius įrodė, kad laisvalaikio apranga gali būti net labai stilinga. Neseniai praūžusios Londono olimpinės žaidynės dizainerį įkvėpė specialiai „Audimui” sukurti aktyvaus laisvalaikio liniją „Black & White“. Ši rudeniui ir žiemai skirta kolekcija – tai sportiškumas ir prabanga viename.
Pirklių klube praūžė ir itališkos mados banga. Išvydę šių metų rudens ir žiemos „Stefanel“ kolekciją iškart suprato, kad išskirtinis dėmesys skiriamas mezginiams. „Stefanel“ dizaineriai sako: „Viską, ką galite įsivaizduoti, galima numegzti.” Šios kompanijos filosofija teigia: „Pirmiausia - mada. Visada itališkai. O kokybiškai – amžinai.”
Stiliaus nakties šventėje nuskriausti neliko ir vyrai. Jiems buvo pristatyta vyriška, klasikinės mados „Suit Supply” kolekcija. Bendras naujosios „Suit Supply“ kolekcijos įkvėpimas atkeliauja iš dviejų klasikinių siuvinėjimo mokyklų – britiškosios ir itališkosios.
Spalvų paletė vyrauja šilts spalvos: sodri ochros geltona, samanų žalia, saulėlydžio oranžinė, burgundiška, neapolietiška mėlyna ir daug klasikinės pilkos. Medžiagų pasirinkime laimi prabangus kašmyras ir šilkinė vilna. Juos papildo minkštas tvidas, rumbuotas plisas ir velvetas. Visos medžiagos – itališkos.
Pirmą kartą mados renginyje buvo demonstruojama prabangių vaikiškų drabužių kolekcija iš parduotuvės „Kotryna”. Mažieji modeliai Stiliaus nakties podiumu ėjo pasipuošę „Boboli”, „Angel’s Face”, „Mayoral”, „Guess” ir „Monnalisa” prekių ženklų drabužiais.
Smagios spalvos, naujoviški audiniai ir daugybė įdomių drabužių detalių – tai karališkojo „Boboli“ akcentai. Ispanišką prekės ženklą „Boboli“ netiesiogiai galima laikyti ir karališko skonio ženklu: juo puošiasi Ispanijos karališkosios šeimos mažieji.
„Angel’s Face” žaismingi sijonėlių raukinukai žavėjo ir mažąsias damas, ir jų mamas. O „Mayoral“ pademonstravo įkvėptą prisiminimų apie vintažinę madą ispaniškų drabužėlių kolekciją. Patogius drabužius, kad ir ką mažieji veiktų, pristatė prekės ženklas „Guess“. Pasirodymą užbaigė romantiška „Monnalisa” kolekcija.