Anna įkvėpė dizainerius Karlą Lagerfeldą, Stepheną Jonesą, Manolo Blahniką, Vivienne Westwood, Christianą Lacroix, Gianni Versace.
Spalvinga garsenybė pavertė madą linksma ir ryškia. A. Piaggi nesibodėjo du kartus vilktis tos pačios suknelės ir nebijojo net sulaukusi garbaus amžiaus stovėti Milano ir Paryžiaus mados pristatymų priešakyje, pasipuošusi teatrališkais galvos apdangalais, ekscentriškais rūbais, pasidariusi itin ryškų makiažą.
Mados pavyzdžio netektis visus privertė prisiminti jos aprangos stilių ir darbą žurnaluose, pradedant „Ariadne”, „Vanity Fair” ir baigiant „Vogue” su unikaliais A.Piaggi kurtais „Doppie Pagine” – daugiaprasmiais koliažais iš tekstų, idėjų ir vaizdų.
Žymiausių mados namų atstovai socialiniuose tinkluose pagerbė jos atminimą metaforiškai pabrėždami, kad su Annos netektimi pasaulyje išnyko dalis spalvų.
M. Blahnikas ją vadino šviesa savo gyvenime, Donatela Versace – auksinės širdies fantaste, K. Lagerfeldas – drauge. Vis dėlto drįsčiau teigti, kad nors pačiai A. Piaggi šie žodžiai būtų malonūs, ji su mados pasauliu atsisveikintų ne ilgomis sentencijomis, o žaisminga šypsena.
Ši moteris niekuomet nestokojo humoro, charizmatiškoji italė pati apie madą žurnalui WWD 1978 metais teigė: „Tai momentas, ekspresija. Mano mados filosofija yra humoras, pokštai ir žaidimai.”