„Prisikviesti į nedidelę ir ekonomiškai silpną valstybę tokius mados grandus, kuriems buvo patikėta kurti ir „Louis Vuitton“ bei „Celine“ kolekcijas, tikrai nėra paprasta. Teko įdėti labai daug pastangų, kad ir Lietuvos moterys galėtų džiaugtis garsiausiose pasaulio mados savaitėse pristatomais drabužiais“, - teigė „Premium“ parduotuvių tinklo pirkimų direktorė Ingrida Messer.
Anot jos, derybų pradžioje šioms kompanijoms idėja atidaryti Lietuvoje parduotuves atrodė neįtikėtina ir per drąsi.
Vienas įdomesnių derybų aspektų tapo tai, jog šios kompanijos, būdamos tiesioginiais ir pačiais didžiausiais konkurentais, kategoriškai nesutiko ateiti į Lietuvą po vieną. „Buvo iškeltas ultimatumas - arba abu, arba nė vienas. Tai labai apsunkino mūsų misiją, tačiau mums pavyko“, - pasakoja I. Messer.
Pirmoji „Michael Kors“ ir „Marc Jacobs“ parduotuvė atidaroma Kaune. Abiejoms amerikiečių kompanijoms paliko įspūdį Laisvės alėja. Jiems kėlė nuostabą tai, kad rytų Europoje yra tokia ilga ir perspektyvi prekybinė gatvė.
Naujos parduotuvės interjeras atkartoja geriausių „Marc Jakobs“ ir „Michael Kors“ parduotuvių stilių. Jo sukūrimui buvo naudojamos prabangios ir modernios medžiagos, parduotuvėje yra daug šviesos šaltinių ir metalinių konstrukcijų.
Parduotuvė džiugins išskirtiniu prabangiu interjeru, tačiau I. Messer žada, kad drabužių ir aksesuarų kainos bus demokratiškos.
„Tai vienas puikiausių JAV drabužių gamintojų bruožų“, - šypsosi ji.
Didelę dalį asortimento sudarys rankinės, avalynė, papuošalai, kitos malonios aprangos detalės.
Ši parduotuvė - tik pradžia. Jau žvalgomasi tinkamos vietos naujai „Marc Jacobs“ ir „Michael Kors“ parduotuvei Vilniuje.