Juodo, balto, mėsos atspalvio gipiūro mezginiai ant nuogos įdegusios krūtinės ir giliai iškirptų sėdmenų vakaro suknioms Romos aukštosios mados savaitėje suteikė ne tik elegancijos, bet ir gundymo prieskonį. Mezginiai tokie trapūs ir subtilūs, jog ant moters odos atrodo lyg tatuiruotė.
Vėlų vakarą viename gražiausių Romos Borghese vilos parke prezentaciją surengusi italų dizainerė Giada Curti televizijos žvaigždes pavergė erotiškomis suknelėmis. Dailiausių kūno formų moterys – dizainerės klientės pristatymo metu mobiliais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais fotografavo patikusius modelius, kad iš karto po pristatymo galėtų suknias nusipirkti.
Subtilios gipiūro detalės atidengė ir išaukštino gražiausius moters figūros linkius. Gipiūrai prožektorių šviesoje žaižaravo „Swarovski“ kristalais, spinduliavo žvyneliais, bangavo plunksnomis. Subtilus dizainerės rankų darbo dekoras suknioms suteikė ypatingos prabangos.
Architektoniškos standaus atlaso suknios, kurioms G. Curti parinko kraujo raudonumo ir vaistažolių spalvas dvelktelėjo baroko nuotaikomis, nes platūs daugiasluoksniai sijonai moterims suteikė karališko didingumo. Kiekviena suknelės klostė, preciziškai sudėliota ant moters figūros, atrodė lyg vaizduojamosios dailės kūrinys, prie kurio buvo triūsiama daugybę mėnesių.
Romos elitas plojo ir monumentalioms skulptūriškoms suknioms, išpuoštoms stambiais kaspinais ir raukinių kekėmis.
Undinių stiliaus suknelių siluetas, kurį aukštosios mados dizaineriai tradiciškai pabrėžia rinkdamiesi ploną liurekso trikotažą, G. Curti kolekcijoje atrodė pakylėtas virš realybės. Plonytis trikotažas išryškino kiekvieną moters figūros virpesį, sukeldamas erotines mintis ne tik stipriajai lyčiai, bet ir pristatymo viešnioms.
G. Curti kolekcijoje moters kūno linijų tobulumą išryškino aukso ir bronzos atspalvių spindintis trikotažas. Manekenei žengiant podiumu audinys lyg chameleonas keitė atspalvius.
Žavūs klubų ir talijos, sėdmenų linkiai nakties šviesoje moteriai suteikė dieviškumo.